رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رودان:

اقامت بیش از 639 هزار گردشگر به رودان در نوروز 98

پانا(هرمزگان) - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان رودان گفت: شهرستان رودان در نوروز امسال میزبان 639 هزار و 982 گردشگر بود.

کد مطلب: ۹۰۵۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اقامت بیش از 639 هزار گردشگر به رودان در نوروز 98

نیما اقتداری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان با بیان اینکه از 28 اسفند 97 تا 15 فروردین 98 با اقامت 639 هزار و 982 گردشگر در شهرستان گفت: شهرستان رودان با بیشینه 18 هزار ساله و وجود اماکن تاریخی بی نظیر و روستاهای هدف گردشگری با مناظر زیبا، گردشگران بسیاری را در ایام نوروز 98 جذب کرده است.

وی افزود: گردشگران از نقاط مختلف کشور بودند که در بهره مندی از امکانات و ارائه خدمات رضایتمندی خود را اعلام کردند و در ستاد خدمات سفر؛ نقشه، کتابچه آثار تاریخی در بین مسافران توزیع شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان رودان عنوان کرد: بیشترین اقامت گردشگران و مسافران نوروزی در سال 98 در روستای نمونه گردشگری روستای سید سلطان محمد(ع) و بعد از آن شهر زیارتعلی و روستای هدف گردشگری آبنما بوده است.

اقتداری خاطر نشان کرد: جا دارد از فرماندار، امام جمعه و شهردار تلاشگر و دلسوز و کلیه عوامل شهرداری اعضای شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش، ریاست شبکه بهداشت ودرمان، ریاست هلال احمر و فرماندهی نیروی انتظامی و کلیه همکارانشان، فرماندهی سپاه و همکارانشان و ریاست اداره برق، آبفا و دیگر روسای ادارات شهرستان و همه کسانی که در راستای آماده کردن شهر عزیزمان بهشت جنوب رودان و میزبانی خوب از هموطنان ومهمانان نوروزی تلاش کردند، تشکر و قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار