مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: حوزه ی تعلیم و تربیت بیشترین نقش را در اجرای گام دوم انقلاب دارد

تبریز ( پانا ) - اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش آذربایجان شرقی صبح امروز در تالار معلم تبریز برگزار شد که مدیرکل بیشترین نقش دستگاه تعلیم و تربیت را در اجرای گام دوم انقلاب تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: حوزه ی تعلیم و تربیت بیشترین نقش را در اجرای گام دوم انقلاب دارد

جعفر پاشایی در اولین جلسه شورای اداری سال 1398 با اشاره به نامگذاری سال به نام رونق تولید و با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری، گفت: مخاطب اصلی در این بیانیه جوانان هستند و حوزه ی تعلیم و تربیت بیشترین نقش را در اجرای آن بر عهده دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به ارتقاء شاخص های دستگاه تعلیم و تربیت استان در 6 سال گذشته اشاره کرده و گفت: علارغم محدودیت های مالی و کمبود منابع به دور از حاشیه اقدامات بسیار جدی در حوزه های مختلف انجام شد.

وی اعتماد به داشته ها را نقطه آغاز کارها برای رسیدن به موفقیت دانست و استفاده از ظرفیت های موجود همچون تجربه، ایمان، هماهنگی بین بخشی، اراده، محبت، برنامه ریزی و انگیزه را در رسیدن به نقطه پایان موفقیت تاکید کرد.

پاشایی حرکت در مسیر اخلاق مداری را کلید گشایش مشکلات عنوان کرد و قدردانی، مسئولیت پذیری و تکیه بر اشتراکات، هماهنگی، همدلی و یکرنگی را راه رسیدن به موفقیت برشمرد.

وی گفت: دستگاه تعلیم و تربیت به سبب زایش علمی و تربیتی که دارد باید بر روی ابتکار و خلاقیت تمرکز جدی داشته باشد تا بتواند به نوآوری برسد که استفاده از روش های کارآمد نیز توصیه می شود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان افزود: با توجه به شعار سالتحصیلی جدید، هدف گذاری اصلی بر روی اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع و معلمان، تشویق، پرهیز از موازی کاری و انگیزه بخشی خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه دبیر شورای معاونین آموزش و پرورش استان گزارش عملکرد سال 1397 را ارائه کرد و گفت: در سال گذشته 20 جلسه شورای معاونین با خروجی 128 مصوبه در حوزه های مختلف برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار