جلسه کمیته‌های برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام برگزار شد

تهران (پانا) - اولین جلسه کمیته‌های برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دانش‌آموزان در سال جدید در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور روسای کمیته‌ها برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته‌های برگزاری مسابقات بین المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، اولین جلسه کمیته‌های برگزار کننده مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام در سال 1398 با حضور محمد رضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش و روسای کمیته‌های برگزاری ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه ضمن تبریک سال نو و ابراز همدردی با هموطنان سیل زده در اقصی نقاط کشور اسلامی ابتدا مسیب‌زاده به تشریح و عملکرد وظایف کمیته‌ها از ابتدا تا کنون پرداخت و گزارشی از روند اجرای دوره از مسابقات ارائه کرد.

در ادامه روسای هر کمیته گزارشی از فعالیت‌های کمیته خود ارائه کردند.

ششمین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام از تاریخ 20 تا 26 فروردین در مصلی امام خمینی (ره) با حضور دانش‌آموزانی از کشورهای دیگر برگزار می‌شود.

همچنین این دوره از مسابقات دانش‌آموزان جهان اسلام همزمان با سایر مسابقات قرآن، بزرگسالان، نابینایان، بانوان و طلاب برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار