اسکان بیش از یک میلیون و 904 هزار نفرروز مهمان نوروزی در مدارس فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس با پایان رسیدن کار ستاد اسکان نوروزی در فارس از پذیرش بیش از یک میلیون و 904 هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس این استان در نوروز 98 خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از یک میلیون و 904 هزار نفرروز مهمان نوروزی در مدارس فارس

علی عسکرنجفی ، ضمن بازدید از روند آماده سازی مدارس آسیب دیده سیل اخیر شیرازگفت: تمامی مدارس استان در روز شنبه 17 فروردین باز می باشند.

او ادامه داد: تقریبا منابع مورد نیاز تهیه اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان آسیب‌دیده از سیل اخیر در شیراز تامین شده و این لوازم به مرور در اختیار این دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا آنها نیز در ابتدای شروع کار مدارس پس از تعطیلات نوروز ، با آسودگی خاطر در کلاس‌های درس حاضر شوند.

رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرهنگیان درفارس نیز از پایان کار اسکان مهمانان نوروزی در مدارس فارس خبر داد و گفت: اسکان مهمانان نوروزی باقی مانده در خانه های معلم ، خوابگاه‌های دانش‌آموزی همچنان ادامه دارد.

نجفی در خصوص آخرین آمار اسکان در مدارس فارس گفت: در طول فعالیت ستاد اسکان نوروزی در آموزش و پرورش فارس ، 634 هزارو 776 نفر در قالب 176 هزارو 337 خانواده و در مجموع یک میلیون و 904 هزار و 328 نفرروز در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به این سازمان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار