مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی : متولی جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر است

ارومیه (پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: متولی جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر است.

کد مطلب: ۹۰۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی : متولی جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر است

سعید رهبر سوره مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربیگفت:بدلیل مشکلات زیرساختی شاهد جاری شدن سیل بودیم که موجب مختل شدن زندگی مردم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از استان ما تا این لحظه ۴ محموله کمک‌های مردمی و بخشی از موجودی انبار‌های هلال احمر به گلستان، ایلام و لرستان ارسال شده که شامل اقلام غذایی، شوینده، بهداشتی است.

سوره گفت:متولی جمع آوری کمک‌های مردمی هلال احمر است و جمع آوری انفرادی کمک‌هانباید انجام شود چراکه هماهنگی برای توزیع در مناطق سیل زده امری مشکل است.

وی بیان کرد:جمع آوری کمک‌های مردمی طبق قانون و دستورالعمل تنها توسط هلال احمر و کمیته امداد باید انجام شود تا ضمن شفافیت پاسخگوی کمک‌های مردمی باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت:روحیه بسیجی وار مردم در کمک به سیل زدگان را ارج می‌نهیم و بر اساس بیانات رهبری موضوع هماهنگی و همدلی مردم و مسئولان را شاهد هستیم.

وی ادامه داد:بحث پیشگیری در سوانح بسیار مهم است که توسط رهبر انقلاب نیز مود تاکید قرار گرفت که باید با اقدامات پیشگیرانه از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

وی گفت:کمک‌های نقدی اهمیت بالایی دارد که با توجه به عوارض پس از حادثه باید مدنظر و مورد توجه مردم باشد.

وی ادامه داد:نیاز مردم به زندگی و معیشت در آینده توسط کمک‌های نقدی ممکن می‌شود.

سوره گفت:تامین مایحتاج زندگی مردم مناطق سیل زده تنها توسط کمک‌های نقدی ممکن می‌شود که شماره حساب ۹۹۹۹۹ هلال احمر در این زمینه آماده دریافت کمک‌ها هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار