4 کامیون و تریلر از کمک‌های استان بوشهر به استان سیل‌زده لرستان ارسال شد

بوشهر(پانا)_معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه اقلام امدادی سیل‌زدگان لرستانی بوسیله 4 کامیون و تریلر ارسال شد گفت: در صورت اعلام نیاز استان‌های سیل‌زده برای امدادرسانی، آمادگی کاملی برای اعزام تیم‌های امدادی متخصص و ارسال اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان وجود دارد.

کد مطلب: ۹۰۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
4 کامیون و تریلر از کمک‌های استان بوشهر به استان سیل‌زده لرستان ارسال شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، مهرداد ستوده در ارسال کمک‌های استان بوشهر به سیل‌زدگان لرستانی با قدردانی از مشارکت مردم نوع دوست و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: امروز 65 هزار عدد گونی، سه‌هزار تخته پتو محموله‌های دیگر مانند بسته‌های مواد غذایی و اقلام امدادی برای توزیع بین سیل‌زدگان از بوشهر به استان لرستان بارگیری و ارسال شد.

وی با بیان اینکه اقلام امدادی مذکور بوسیله 4 کامیون و تریلر به لرستان ارسال شد از مردم نوعدوست هم استانی خواست اقلام بهداشتی ویژه کودکان و بانوان و همچنین مواد تغذیه‌ای خشک برای مناطق سیل‌زده لرستان کمک کنند.

معاون استاندار بوشهر با قدردانی از مسئولان و مردم در رسیدگی به مسافران نوروزی اظهار داشت: برای رفاه و آسایش مسافران نوروزی همه مسئولان و مردم نوع دوست بوشهری پای کار بودند که با وجود بارش باران، ریزش کوه، آبگرفتگی معابر و جاده‌ها ولی هیچ گونه خسارات مالی و جانی به گردشگران در استان بوشهر وارد نشد که نشان از تلاش و هم‌افزایی مسئولان و مردم است.

ستوده با بیان اینکه بارش‌های باران تا هفته آینده در استان بوشهر ادامه دارد تاکید کرد: باید خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد و تمام مرخصی‌های مسئولان عضو ستاد مدیریت بحران لغو است.

وی از افزایش سفر گردشگران در ایام نوروز به استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان میراث فرهنگی کشور، استان بوشهر از نظر جذب گردشگر به عنوان دومین استان گردشگرپذیر در ایام نوروز معرفی شده است.

ستوده با بیان اینکه اقامت گردشگران در استان بوشهر افزایش یافته است خاطر نشان کرد: تاکنون 11.8 میلیون نفر شب اقامت در استان بوشهر ثبت شده که این میزان جمعیت نسبت به نوروز گذشته افزایش دارد.

معاون استاندار بوشهر از افزایش زمان توقف گردشگران در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده ورودی‌های گردشگران بیش از خروجی‌های آنان در استان بوشهر است که نشان از مناسب بودن زیرساخت‌های گردشگری و رضایت‌مندی مسافران از خدمات ارائه شده در این استان است.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به این‌که مرخصی کارکنان دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد مدیریت بحران استان همچنان لغو است، تأکید کرد: باید تا پایان بارندگی‌ها و احتمال شرایط حساس، تمامی دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل باشند. آب منطقه‌ای هم باید هر لحظه که نیاز بود گزارش آورد رودخانه‌ها را به ستاد مدیریت بحران و فرمانداران گزارش کند.

ستوده افزود: استان بوشهر همچنان مقصد گردشگری مسافران است و باید تا پایان تعطیلات و سفرهای نوروزی به نحو احسن تلاش و خدمات‌رسانی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار