مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

پرونده اسکان نوروزی فرهنگیان با پذیرش ۷۵ هزار خانوار بسته شد

بکارگیری همه اقدامات برای تامین رفاه و رضایت خاطر گردشگران فرهنگی

هرمزگان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با پایان تعطیلات سال نو، ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان هرمزگان با پذیرش۷۵هزار خانوار به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۹۰۵۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پرونده اسکان نوروزی فرهنگیان با پذیرش ۷۵ هزار خانوار بسته شد

به گزارش خبرگزاری پاناهرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی با اعلام این خبر افزود: این تعداد گردشگر نوروزی در قالب 811 هزار نفر روز است که تا پایان فعالیت ستاد پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه امسال 19 پایگاه با سه هزار و ۱۰۶ کلاس درس در ۴۰۷ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده بود خاطر نشان کرد: علاوه بر این میزان، با توجه به ناپایداری هوا در ایام نوروز، به دستور مقام عالی وزارت و پیگیری جدی قاﺋم مقام محترم وزیر مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت ها، افزایش مدارس و کلاس های درس برای اسکان همه ی مسافران اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و بیش از 40 سالن ورزشی نیز به این مهم اختصاص یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه ریزی و فعالیت بی وقفه در نوروز امسال، استقبال خوب فرهنگیان از ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان را شاهد بودیم و امیدواریم رفاه و رضایت خاطر گردشگران عزیز فرهنگی را در این مدت تامین کرده باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین اظهار کرد: خدمات رسانی ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان از 28 اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات، بدون وقفه و در طول شبانه روز ادامه داشت و همه تلاش بر این بود که بهترین خدمات به فرهنگیان عزیز ارایه شود.

این مسوول همچنین گفت: برابر پیش بینی ها و روند فعالیت ستادهای اسکان، نواحی یک و دو بندرعباس و شهرستان قشم بیشترین آمار پذیرش مسافر را به خود اختصاص دادند.

وی با قدردانی از همه ی عوامل اجرایی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان یادآور شد: شرایط خاص و ناپایداری هوا در اکثر روزهای تعطیلات امسال، باعث افزایش تقاضا برای اسکان در مراکز آموزش و پرورش شد که با وجود همه مشکلات و تنگناها این مهم مدیریت شد و خدمات لازم برای گردشگران نوروزی اراﺋه گردید.

به گفته دادی زاده، ستادهای اسکان فرهنگیان با بهره گیری از همه ظرفیت های خود سعی در ارائه بهترین خدمات را داشتند و خوشبختانه در این مدت با وجود تراکم پذیرش هیچ حادثه یا مشکل خاصی در پذیرش و اسکان گردشگران گزارش نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تحقق شعار وزارت آموزش و پرورش مبنی بر کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان را مهمترین رویکرد ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد و گفت: برای تحقق این هدف با بسیج همه ظرفیت ها، فعالیت ستادهای اسکان برای ارائه بهترین خدمات به فرهنگیان عزیز روزانه بررسی شد که امیدواریم توانسته باشیم شرایط خوبی را برای اسکان گردشگران عزیز فراهم و سفر خاطره انگیزی را در استان گردشگری هرمزگان تجربه کرده باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار