رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد :

آغاز اجرای گام دوم سیاست های مقاومت اقتصادی از فردا

تهران (پانا) - رییس کل بانک مرکزی در یادداشت اینستاگرامی نوشت: با سیاستها و اقدامات درست حتی با وجود تشدید مشکلات معیشتی، برنامه اصلی امریکا تا حدودی شکست خورد و از فردا، با اولویت رسیدگی به هموطنان آسیب دیده از سیل، گام دوم را با قدرت برمی داریم.

کد مطلب: ۹۰۵۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز اجرای گام دوم سیاست های مقاومت اقتصادی از فردا

«عبدالناصر همتی» در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی خود یادآور شد: صاحبنظران سال 98 را از دو زاویه پیش بینی می کنند، ابتدا، تشدید مشکلات و تاثیر بیشتر تحریم های آمریکا ۔ کاهش درآمدهای نفتی، تشدید تورم رکودی - هجوم نقدینگی - کاهش بیشتر رشد اقتصادی و ...
زاویه دوم نیز غلبه بر مشکلات و کند شدن تیغ تحریم ها - افزایش مبادلات با همسایگان و کشورهای دوست۔ کاهش قابل توجه واردات غیر ضرور - رونق تولید ملی - افزایش صادرات غیر نفتی - کنترل بازار ارز - توان مهار نقدینگی و ...
اما به اعتقاد همتی، در یک جنگ اقتصادی تمام عیار، با علم بر توانایی ها، از زاویه مقاومت اقتصادی، با سیاستگذاری درست و هماهنگ می توانیم تلاش دشمن را خنثی کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی همچنین تصریح کرده است: در سال 97 با القائات آمریکا در مقاطعی، چند صباحی فضای نا امیدی بر کشور حاکم شد اما با سیاست ها و اقدامات درست، با وجود تشدید مشکلات معیشتی مردم، برنامه اصلی امریکا تاحدودی شکست خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار