در قالب چهارمین سفر کتابخانه سیار کانون انجام شد

طرح امداد فرهنگی کانون ویژه مناطق سیل‌زده دارخوین

اهواز(پانا)ـ کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری خوزستان در چهارمین سفر خود در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» با حضور در محل اسکان خانواده‌های سیل‌زده‌ دارخوین در مجموعه نیشکر فارابی از توابع شهرستان شادگان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان پرداختند.

کد مطلب: ۹۰۵۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح امداد فرهنگی کانون ویژه مناطق سیل‌زده دارخوین

به‌دنبال وقوع سیل در استان خوزستان جمعی از مربیان کتابخانه‌های سیار کانون صبح روز شانزدهم فروردین در محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل منطقه دارخوین، در مجموعه نیشکر فارابی حاضر شدند و به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان این مناطق پرداختند.
قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش فیلم، نمایش خلاق، کتاب‌خوانی و کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و... از جمله برنامه‌هایی بود که مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در چهارمین سفر خود که با حضور محمد تقی‌زاده مدیرکل آموزش پرورش استان خوزستان همراه بود برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند.
بر اساس این گزارش، این چهارمین سفر کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در استان خوزستان است که در راستای تقویت روحیه‌ی امید و ارتقا آرامش روانی کودکان در شرایط سخت و بحرانی برگزار می‌شود.
گفتنی است: کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان از ۱۲ فروردین ماه تا کنون در محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل این استان، در الهایی، آهودشت و گوریه شوشترحضور یافتند و به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های سیل‌زده در این مناطق خدمات‌رسانی فرهنگی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار