یوسف بهارلو: 47 هزار و هشتصد و هشتاد و چهار نفر روز مسافر درمراکز اسکان شهرستان های استان تهران پذیرش شدند

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از پذیرش 47 هزار و هشتصد و هشتاد و چهار نفر روز مسافر در نوروز نود وهشت درمراکز اسکان نوروزی شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
یوسف بهارلو:  47 هزار و هشتصد و هشتاد و چهار نفر روز مسافر درمراکز اسکان شهرستان های استان تهران پذیرش شدند

یوسف بهارلو با اشاره به استقبال فرهنگیان عزیز از مراکز اسکان نوروزی شهرستان های استان تهران در نوروز 98 ، اظهار کرد: نوروز امسال 47 هزار و هشتصد و هشتاد و چهار نفر روز مسافر در مراکز اسکان شهرستان‌های استان تهران پذیرش شده‌اند.

او ادامه داد: 17 هزار و هفتصد و هشتاد و پنج نفر در قالب چهار هزار و نهصد و چهل خانواده فرهنگی درسفرهای نوروزی در سال نودو هشت درشهرستان‌های استان تهران اسکان یافتند .

بهارلو با اشاره به اینکه امیدواریم همکاران من در شهرستان‌های استان تهران توانسته باشند لحظات خوش و خاطره انگیزی را برای مسافرین نوروزی در سال 98 فراهم اورده باشند، تصریح کرد: توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان عزیز و فراهم نمودن محیطی ایمن و با آرامش در دستور کار جدی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران بود چرا که بر این باور هستیم که معلمین و فرهنگیان عزیز شریان‌های اصلی توسعه در هر جامعه ای می باشند و در راستای آرامش و امنیت روحی و روانی آنان از هر تلاشی نباید مضایقه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار