در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان پلدختر؛

واکنش تند وزیر کشور به اظهارات مهران مدیری: قابل بخشش نیست + ویدئو

تهران (پانا) - وزیر کشور به اظهارات مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره شیوه رسیدگی مسئولان به سیل زدگان واکنش نشان داد و آن را غیرقابل بخشش خواند.

کد مطلب: ۹۰۵۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش تند وزیر کشور به اظهارات مهران مدیری: قابل بخشش نیست + ویدئو

عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به برخی اخبار کذبی که گاها درباره عملکرد نهادهای مختلف دخیل در رسیدگی به سیل‌زدگان منتشر می‌شود، اظهار کرد: «انصافا گاهی اوقات بعضی خبرها بعضی گزارش ها و بعضی بی انصافی ها صورت میگیرد.»

او ادامه داد: «درست است که انسان میگوید ما برای خدا و برای مردم کار میکنیم ولی وقتی شما یک خبر جعل و دروغ نسبت به خدمات رسانی یک نهاد در فضای مجازی منتشر میشود، تمام افرادی که مشغول کار هستند بی انگیزه میشوند و میگویند آقا چه خبر است؟ ما اینجا کار میکنیم و اینها این طور رفتار میکنند.»

این مقام مسئول در ادامه این اظهارات که فیلم آن را ایسنا منتشر کرده است بدون نام بردن از برنامه دورهمی و اظهارات مهران مدیری در آن، گفت: «من برنامه تلویزیون را آن شب دیدم و یک بار هم در رادیو گفتم که واقعا من نمیدانم از کی مسخره کردن و تحقیر کردن، ناامید و بی اعتماد کردن مردم و توهین به مسئولانی که برخواسته از رای مردم هستند، نامش شده است هنز!»

وزیر کشور متذکر شد: «ما چنین هنری سراغ نداریم. حتما باید نهادها رسیدگی و برخورد کنند. عذرخواهی فایده ندارد و باید با این مسائل برخورد شود.»

او یادآور شد: «عده‌ای هم نشسته اند و برای مسخره کردن و تحقیر کردن های آن فرد دست میزنند. این بدتر از آن است.»

وزیر کشور همچنین بیان کرد: «مگر سیل را دولت آورده است؟ مگر سیل را مسئولان آورده‌اند؟ کشور ما سیل خیز است و در همه نقاط جهان ممکن است این اتفاق رخ دهد.»

رحمانی فضلی تصریح کرد: «در آمریکا وقتی سیل آمد رئیس‌جمهوری این کشور دستمال توالت بین مردم پخش میکرد و از این اقدام او فیلم میگرفتند و به عنوان کار مهم پخش می‌کردند.»

او با غیرقابل بخشش دانستن اظهارات مهران مدیری، بیان کرد: «اینجا همه کشور از رهبری و رئیس‌جمهوری آمده‌اند پای کار بعد یک آدمی به اسم هنر همه این‌ها را مسخره میکند و عده‌ای هم برای او کف میزنند. این کار واقعا قابل بخشش نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار