تلاش پلیس قم در ایام تعطیلات نوروزی ایجاد امنیت قابل قبول برای هموطنان است

قم (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در مجموع تلاش پلیس قم بر این بود تا امنیت قابل قبولی برای هموطنان عزیزمان در ایام تعطیلات نوروزی ایجاد کنیم .

کد مطلب: ۹۰۵۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش پلیس قم در ایام تعطیلات نوروزی ایجاد امنیت قابل قبول برای هموطنان است

سرهنگ" صیاد درویشی" با اشاره به اینکه پلیس قم از بدو اجرای طرح نوروزی و ترافیکی سعی کرده وضعیت مطلوبی برای مسافران و زائران در استان بوجود بیاورد و امنیت مطلوب و پایداری را رقم بزند اظهار کرد: به لطف خداوند و با زحمات کارکنان فرماندهی انتظامی استان در بخش های ترافیکی، انتظامی و عملیاتی، هم اکنون وضعیت مطلوبی در سطح استان ارزیابی می شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان ابراز داشت: در مجموع تلاش پلیس قم بر این بود تا امنیت قابل قبولی برای هموطنان عزیزمان در ایام تعطیلات نوروزی بوجود آورده و از طرف دیگر مستمراً افکار عمومی و رضایتمندی مردم را در حوزه امنیت پایش کرده تا بتوانیم خدمات کیفی تری را ارائه کنیم که این امر نهایت آرزوی پلیس است.
سرهنگ درویشی بیان داشت: همگی اقدامات و عملکرد پلیس قم در قرارگاه امام علی (علیه السلام) مورد پایش قرار می گیرد، در حوزه های مختلف ترافیکی ، انتظامی و عملیاتی تلاش می کنیم که به موقع نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم و سطح امنیت را در استان ارتقاء بخشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد به شدت خودداری کنند و در صورت خواب آلودگی و خستگی به اندازه کافی استراحت و سپس به حرکت خود ادامه دهند تا سفری ایمن و با آرامش داشته باشند ، همچنین از تمام شهروندان تقاضا می کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به جرایم و ناهنجاری های اجتماعی محل زندگی و کار خود را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند .
جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: امیدواریم وضعیت استان را تا پایان تعطیلات نوروزی حفظ و شاهد کمترین وقوع تصادفات رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی باشیم و امنیت بیش از پیش را برای همشهریان ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار