روحانی از تدابیر استاندار زنجان در مدیریت بحران ابراز خرسندی کرد

تهران (پانا) - رئیس جمهور درتماس تلفنی با استاندار زنجان از تلاش وی واعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان به منظور پیش بینی شرایط و اندیشیدن تدابیرلازم برای جلوگیری از بروز خسارت‌ها، ابرازخرسندی کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
روحانی از تدابیر استاندار زنجان در مدیریت بحران ابراز خرسندی کرد

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار زنجان از تلاش وی و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان به منظور پیش بینی شرایط و اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارت های جانی و مالی ناشی از بارش های اخیر، ابراز خرسندی کرد.

روحانی در تماس تلفنی ضمن قدردانی از زحمات استاندار و مدیران استان، از همراهی و همکاری مردم استان زنجان با مسئولان استان تشکر کرد.

رئیس جمهوری همچنین بابت تلاش های آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و فتح الله حقیقی، استاندار زنجان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در اندیشیدن تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارت های جانی و مالی ناشی از بارش های اخیر، ابراز خرسندی کرد.

در این تماس تلفنی استاندار زنجان گزارشی از آمادگی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان های تابعه به رئیس جمهوری ارائه کرد.

گفتنی است استاندار زنجان طی یک هفته گذشته با سفرهای متعدد خود به شهرستان های مختلف استان از نزدیک به بررسی وضعیت مسیل ها مناطق سطح استان پرداخته و دستورات لازم را برای مقابله با خسارت ها صادر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار