طی ۱۰ روز:

مردم قم 700 میلیون تومان به سیل زدگان کشور کمک کردند

قم (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان قم از کمک 700 میلیون تومانی مردم نیکوکار قم به سیل زدگان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۰۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مردم قم 700 میلیون تومان به سیل زدگان کشور کمک کردند

اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن اظهار تأسف از واقعه طبیعی و دلخراش سیل در بسیاری از مناطق کشور گفت: با کمک های مردم همدل و همیار این استان ، خیلی زود به کمک هموطنان گرفتار سیل شتافته و توانستیم نخستین محموله کمکها را به ارزش یکصد میلیون تومان هفته گذشته به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: در دومین محموله ارسالی نیز اقلام کامل مورد نیاز برای پخت 30هزار پرس غذای گرم به همراه 150 تخته پتو و 1200 بطری آب معدنی ، دیروز به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد.
وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه استان قم می توانند با پیوستن به پویش #به_نیکی_سختها_آسان_شود اضافه بر تأمین نیازهای اولیه، در بازسازی منازل و تهیه لوازم خانگی هم وطنان گرفتار سیل در استان های شمالی و غرب کشور مشارکت کنند گفت: تنها طریق کمک نقدی به سیل زدگان ، واریز به کارت عابر بانک ملی به شماره 6037991199520952 با درج الزامی شناسه 989822 است.
مدیرکل کمیته امداد استان قم با اعلام اینکه مردم مناطق سیل زده در حال حاضر بیشتر به مواد خوراکی، پتو و پوشاک نو، لوازم بهداشتی و آب معدنی نیاز دارند گفت: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری مساجد استان آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی هم استانی های عزیز به سیل زدگان کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار