رانش زمین در دو گردنه مهم همدان تردد خودروها را کند کرده است

تهران (پانا) -  رئیس پلیس راه همدان می‌گوید رانش زمین در دو گردنه مهم اسدآباد و نورآباد این استان در مسیر استان های غربی، جنوبی و مرکزی تردد وسایل نقلیه در این 2 جاده را کند کرده است.

کد مطلب: ۹۰۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رانش زمین در دو گردنه مهم همدان تردد خودروها را کند کرده است

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی اضافه کرد: بارندگی های اخیر و وقوع سیلاب، رانش زمین را به دنبال داشته و موجب بروز شکاف 10 سانتیمتری در گردنه اسدآباد شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در این جاده پر تردد اختلاف ارتفاع در سطح جاده به میزان 20 سانتیمتر اتفاق افتاده که این وضعیت احتمال واژگونی خودروها را افزایش می دهد.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: عوامل راهداری با قرار دادن تابلو رانندگان را از وجود خطر در این گردنه آگاه کردند همچنین برای رفع اختلاف ارتفاع اقدام به پخش خاک در این قسمت ها شده است.
سرهنگ عزیزی گفت: رانش زمین موجب بروز مشکل در چهار نقطه از گردنه اسدآباد شده و اکنون گروه گشت پلیس راه در محل مستقر شده تا در صورت ضرورت مسیر را ببندند.
وی بیان کرد: گردنه نورآباد نیز شاهد رانش زمین بوده و تردد در این مسیر هم با کندی انجام می شود.
وی از مسافران نوروزی خواست تا بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند زیرا در صورت بروز معضل در این 2 جاده، محدودیت تردد ایجاد شده و مسافران برای بازگشت با مشکل مواجه می شوند.
طبق آخرین گزارش ارایه شده توسط استاندار همدان در نشست خبری، 56 کیلومتر بزرگراه، 123 کیلومتر راه اصلی و 589 کیلومتر راه روستایی در اثر سیلاب اخیر استان آسیب دیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار