مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور: گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازاری با قیمت مصوب عرضه می‌شود

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور می‌گوید گوشت مرغ گرم و منجمد و انواع گوشت قرمز تنظیم بازاری با نرخ های مصوب در سراسر کشور عرضه می شود و در هیچ استانی عرضه با قیمت مازاد وجود ندارد.

کد مطلب: ۹۰۵۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور: گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازاری با قیمت مصوب عرضه می‌شود

به گزارش ایرنا،‌«حمید ورناصری» درباره انتشار اخباری مبنی بر عرضه گوشت مرغ گرم و منجمد تنظیم بازاری با قیمت هایی بیش از نرخ مصوب در برخی از استان‌های کشور، گفت: برخی با طرح این موضوعات، علاوه بر ذهنیت سازی، تلاش دارند به افزایش قیمت انواع گوشت در کشور دامن بزنند.
وی ادامه داد: اما با تلاش شرکت پشتیبانی امور دام سراسر کشور، نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه شاهد روند کاهشی قیمت ها نیز در شب عید و ایام نوروز بودیم.
وی تصریح کرد: درباره گوشت مرغ در شب عید و ایام نوروز، شرایط آرامی را پشت سر گذاشتیم و حتی با روند کاهش قیمت ها روبرو شدیم.
ورناصری اضافه کرد: تا جایی که در این ایام، روزانه هزار تن گوشت مرغ گرم در تهران و در سایر استان های کشور متناسب با نیازشان عرضه کردیم که البته این امر ادامه می یابد. ‌
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم گوشت مرغ گرم با نرخ 11 هزار و 500 تومان و مرغ منجمد 10 هزارو 500 تومان عرضه شد و نرخی بیش از این نداشتیم.
وی افزود: با توجه به عرضه گسترده گوشت گرم و منجمد مرغ در سراسر کشور، به طور متوسط قیمت مرغ گرم در استان ها بین 12 تا 13 هزارتومان و در تهران به 14 هزارتومان تقلیل یافت.
ورناصری یادآور شد: با توجه به میزان گسترده واردات و عرضه گوشت گوسفندی و دام زنده در شب عید و ایام نوروز، قیمت هر کیلوگرم دام زنده 10 هزارتومان کاهش پیدا کرد.
وی افزود: در هیچ استانی نه تنها افزایش قیمت گوشت قرمز نداشتیم بلکه روند کاهشی آن ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در پی تداوم واردات دام از بنادر چابهار و امام (ره)، ظرف دو روز آینده دام زنده گوسفندی از بندر عباس وارد کشور می شود.
وی در ادامه گفت: پیش بینی ما بیانگر این است که انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد با دسترسی بیشتر و قیمت های مناسب تر در اختیار شهروندان سراسر کشور قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار