در راستای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی:

سه کارگاه شیرینی پزی و یک آشپزخانه فاقد مجوز در رودبار جنوب پلمب شدند

کرمان(پان) - همزمان با ایام نوروز و در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر بهداشت عمومی قاضی عمرانی،دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب به همراه فرماندار، رئیس اداره صمت و سایر اعضای ستاد تنظیم بازار و نماینده شبکه بهداشت از اغذیه فروشی ها،رستوران ها، شیرینی فروشی ها و کارگاه های پخت شیرینی بازدید بعمل آوردند.

کد مطلب: ۹۰۵۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سه کارگاه شیرینی پزی و یک آشپزخانه فاقد مجوز در رودبار جنوب پلمب شدند

حامد عمرانی گفت: قوه قضاییه در راستای صیانت از حقوق عامه از قبیل بهداشت محل های تولید محصولات خوراکی با قطعیت با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد.

عمرانی در حاشیه این بازدید چند ساعته اظهار داشت: هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب گردد طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات جرم تلقی شده و مجرم تحت پیگرد قضایی قرار خواهد گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد:در راستای صیانت از حقوق عامه و نظارت بر بهداشت عمومی سه کارگاه شیرینی پزی و یک آشپزخانه فاقد مجوز پلمپ و مکلف گردیدند ظرف مهلت معین نواقص بهداشتی خود را برطرف و سپس در صورت تایید مرکز بهداشت به فعالیت خود ادامه دهند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص این ایام ودر جهت رفاه حال شهروندان و مسافران، دستورات لازم جهت تشدید نظارت ها بر اغذیه فروشی ها در ایام نوروز صادر گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار