رئیس شورای اسلامی شهرستان کاشمر؛

استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی کاشمر و معرفی مفاخر و نمادهای شهرستان از سیاست های شورا وشهرداری است

کاشمر(پانا)-رئیس شورای کاشمر گفت: یکی از شاخه های پیشرفت وزیبایی هر شهر ، وجود المان ها است که باید از ظرفیت هنرمندان بومی در آن برای معرفی نمادها ،مفاخر و اشاعه فرهنگ وآداب و رسوم بومی استفاده شود.

کد مطلب: ۹۰۴۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی  کاشمر و معرفی مفاخر و نمادهای شهرستان از سیاست های شورا وشهرداری است

یعقوب گل محمدی، رئیس شورای شهر و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش کاشمردر گفتگوی صمیمی درباره المان های نوروزی ونقش آموزش و پرورش در آن به خبرنگار پاناگفت: با همکاری و تعامل سازنده و در راستای استفاده از ظرفیت ها وتوانمندیهای هنرجویان ، توانسته ایم در طی دو سال اخیر وبخصوص امسال از مهارت وتوانمندی هنرجویان هنرستان ها استفاده کرده و شهر خود را زیباتر کنیم.
وی در رابطه با هنرستان هایی که المان شهری تهیه کردند گفت: از ظرفیت و توانایی هنرجویان هنرستان های دخترانه رازی و آمنه به کار گرفته شده که این مهم به نحو مطلوب و قابل قبول انجام گرفت و در بازدید های استانی نیزمورد تقدیر قرار گرفت.
وی تاکید کرد: المان های شهری باعث جذب گردشگران می شودو برای ساخت المان هایی که گردشگران را جذب کند باید از افراد هنرمند،با خلاقیت وپشتکار استفاده شود.
گل محمدی درباره فواید المان های شهری برای آموزش و پرورش گفت: المان های شهری نمونه ی بارز تجربه عملی برای هنرجویان ما است تا این عزیزان بتوانند در این راه استعداد های خود را به مردم نشان دهند.
وی در ادامه گفت: هرچه این تعاون وهمکاری بیشتر باشد انگیزه آنها برای پیشرفت افزایش می یابد.
وی از مکان این المان ها گفت: سال گذشته درمیدان شهید غلامی و خیابان خرمشهر (کنار شورای شهر )و امسال نیز در خیابان دادگستری( نبش خیابان عدالت )و المان خیابان بهبودی نمونه مهارت و استعدادهای هنرجویان عزیز به نمایش گذاشته شده است.
گل محمدی افزود:از سالیان گذشته و امسال حدود ده المان در شهر موجود است که 4 اثر از هنرجویان هنرستانها می باشد که شایسته است ضمن تبریک این موفقیتها ،از زحمات بی وقفه و خالصانه مدیران و مربیان و هنرجویان عزیز هنرستانهای رازی و آمنه و حمایتهای حوزه معاونت آموزش متوسطه تقدیر وتشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار