دومین سفر کتابخانه‌های سیار کانون به مناطق سیل‌زده استان خوزستان

اهواز(پانا)ـ کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری خوزستان در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» در دومین سفر خود با حضور در محل اسکان خانواده‌های سیل‌زده‌ در منطقه آهودشت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان پرداختند.

کد مطلب: ۹۰۴۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین سفر کتابخانه‌های سیار کانون به مناطق سیل‌زده استان خوزستان

به‌دنبال وقوع سیل در استان خوزستان جمعی از مربیان کتابخانه‌های سیار کانون صبح روز چهاردهم فروردین در محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، در منطقه آهودشت حاضر شدند و به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان این مناطق پرداختند.
مربیان کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در دومین سفر خود فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش فیلم، نمایش خلاق، کتاب‌خوانی و کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و... را برای کودکان و نوجوانان اجرا کردند تا به آرامش روانی این کودکان در شرایط سخت و بحرانی کمک کنند.
بر اساس این گزارش، این دومین سفر کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در استان خوزستان است که در راستای ایجاد روحیه‌ی امید، در میان کودکان و نوجوانان سیل زده برگزار می‌شود.
گفتنی است: اولین سفر کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان به محل اسکان موقت خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل این استان، ۱۲ فروردین ماه با هدف خدمات‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان و خانواده‌های سیل‌زده در منطقه الهایی صورت گرفت و در روز‌های آینده نیز با سفر به دیگر کمپ‌ها ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار