بازدید استانداربوشهر از مدارس تحت پوشش ستاد اسکان

دیر،بوشهر(پانا)_استاندار به همراه فرماندار ، معاون سیاسی و اجتماعی ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان دیر از مدارس تحت پوشش ستاد اسکان بازدید کردند.

کد مطلب: ۹۰۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استانداربوشهر از مدارس تحت پوشش ستاد اسکان

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر با اشاره جاذبه های گردشگری شهرستان دیر، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بالای گردشگری، صنعتی و تفریحی شهرستان دیر همواره این شهرستان میزبان مهمانان نوروزی زیادی بوده است.

گراوند با بیان اینکه استان بوشهر از آمادگی بالایی برای ارائه خدمات و امدادرسانی برخوردار است افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده همه تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی شداست و با باز کردن درب تمامی مراکز سرپوشیده این استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می باشد.

استاندار بوشهر در این سفر از پست ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر پارک ساحلی و ساحل ماسه‌ای و محل اسکان مسافران نوروزی و مدارس تحت پوشش در شهر دیر بازدید و از نزدیک با مهمانان عزیز در این شهر گفتگو کرد.

کریم علی حسنی فرماندار شهرستان دیر در حاشیه این بازدید با بیان اینکه شهرستان دیر از ظرفیت‌های گردشگری بالایی برخوردار است، تصریح کرد: از مجموع تعداد مسافران وارد شده به شهرستان دیر، ۸۶ هزار مسافر اسکان یافته و به صورت دایم و موقت در شهرستان مستقر شدند.

وی افزایش ورود و حضور مسافران و گردشگران را نشان از افزایش رغبت مردم به سفرهای نوروزی به دیر دانست و اظهار داشت: کوه نمک جاشک، گشت دریایی، ساحل زیبا و بکر و جزایر دیدنی از مکان های پربازدید مسافران نوروزی در شهرستان دیر بود.

فرماندار دیر برپایی نمایشگاه های نوروزی، فروش صنایع دستی و سوغات، اجرای جشن های نوروزی در شهرستان و زیباسازی فضای شهری را از جمله اقدام های انجام شده برای جذب گردشگران عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دیر گفت: در شهرستان دیر مکان های دیدنی زیبا و جذاب شامل ساحل بکر و زیبا، اسکله و موج شکن بزرگ بندر دیر، امامزادگان امیر دیوان، سید جمال الدین، شاه پیر غریب، شاه ابوالقاسم، پیر دختر، بی بی حکیمه، سید صفا، شاهزاده محمد، سید محمد، بی بی دولت، بی بی کلثوم، قلعه و مسجد جامع شهر بردستان، مزارع زیبا و سر سبز گوجه فرنگی وجود دارد.

احمد عبدالله زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از تلاش و زحمات شبانه روزی اعضای ستاد اسکان جهت خدمات رسانی به همکاران فرهنگی ومسافرین عزیز در ایام تعطیلات نوروز تقدیر وتشکر کرد و با اعلام این خبر افزود: کلاس های ستاد اسکان در دو گروه تقسیم شده اند که در گروه الف ۴۰ و در گروه ب ۶۵ کلاس درس مهیای خدمت رسانی به مسافران هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار