مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

اسکان بیش از ۱۷۶ هزار گردشگر تا دوازدهمین روز از فروردین ماه 98

بوشهر(پانا)_ناصر کرمی از اسکان بیش از ۱۷۶ هزار گردشگر در مدارس استان بوشهر خبر داد

کد مطلب: ۹۰۴۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از ۱۷۶ هزار گردشگر تا دوازدهمین روز از فروردین ماه  98

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی از اسکان بیش از ۱۷۶ هزار گردشگر در مدارس استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: تا دوازدهم فروردین ۱۷۶ هزار و ۲۱۴ مسافر در قالب ۴۸ هزار و ۹۴۹ خانوار در مراکز و مدارس استان اسکان داده شدند.
کرمی ادامه داد: از این تعداد آمار، ستادهای اسکان فرهنگیان استان در نوروز از ۱۵۷ هزار و ۵۲۴ مسافر فرهنگی در قالب ۴۳ هزار و ۷۵۸ خانوار میزبانی کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی به ۴۹۴ هزار و ۱۰۷ نفر-روز می رسد.
وی با اشاره به بازرسی و نظارت بر تمامی شهرستان ها و گفت و گو با مسافران خاطر نشان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته و برابر شاخص های تعیین شده، خوشبختانه شاهد رضایتمندی اغلب مسافرین نوروزی بودیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره آمار به دست آمده در ستاد اسکان فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: بیشترین حضور گردشگران در شهرستان و مناطق ساحلی ثبت شده و آموزش و پرورش استان با وجود در نظر گرفتن کلاس های لازم در مناطق ساحلی با تکمیل کلاس ها روبرو بود و به‌ناچار محوطه‌های مدارس برای اسکان در اختیار مسافران قرار داده شد.
کرمی اضافه کرد: مطابق سال‌های قبل، در میان شهرهای استان، سه شهر بوشهر، دیلم و گناوه از سوی مسافران و گردشگران با استقبال بیشتری مواجه شده‌اند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق مختلف استان با بسیج تمامی امکانات، شرایط مناسبی جهت پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی رقم زدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار