کره شمالی: فشار بر پیونگ یانگ صلح را به خطر می‌اندازد

تهران (پانا) - کره شمالی اعلام کرد افزایش فشارها و تحرکات نظامی آمریکا و کره جنوبی و همکاری دو کشور در این عرصه، به مثابه ریختن آب سرد بر روی هر تلاشی با هدف پیشبرد صلح در منطقه است.

کد مطلب: ۹۰۴۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کره شمالی: فشار بر پیونگ یانگ صلح را به خطر می‌اندازد

به گزارش ایرنا، یوریمین زوکاری رسانه وابسته به کره شمالی روز چهارشنبه تاکید کرده است که اگر این تحریم‌ها و فشارهای نظامی ادامه یابد، وضع در شبه جزیره کره به مراتب بدتر خواهد شد.
این رسانه بخصوص از اینکه آمریکا و کره جنوبی در جزیره جیجو در حال برگزاری رزمایش‌ها و تمرینات مشترک دریایی برای اجرای تحریم‌ها ضد کره شمالی هستند، ابراز خشم کرده است.
گزارش خاطر نشان می‌کند که شماری از گشتی‌های ساحلی و دریایی آمریکا که وارد جزیره جیجو شده‌اند در حال رزمایش مشترک با کره جنوبی هستند رزمایش‌هایی که هدف آنها مقابله با کشتی‌هایی هستند که با عبور از تحریم‌ها به دنبال سوخت‌رسانی و یا انتقال اقلام دیگر برای کره شمالی هستند.
این رسانه برگزاری چنین رزمایش‌هایی را نشانه شکست وعده‌های آمریکا و کره جنوبی دانسته و آورده است آنها به قول‌هایی که در مقابل چشمان مردم دنیا داده‌اند، پایبند نیستند.
میاری دیگر رسانه کره شمالی هم در مطلبی مشابه آورده است که تلاش های نظامی آمریکا و کره جنوبی بر کره شمالی موثر نخواهد بود و راهی به پیش نمی‌برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار