ممنوعیت ورود خودروها به داخل رودخانه در قم

قم (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از ممنوعیت ورود خودروها به داخل رودخانه به دلیل پرشدن سطح رودخانه و احتمال سیلاب در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت ورود خودروها به داخل رودخانه در قم

سرهنگ" صیاد درویشی" در خصوصی تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری از تردد و پارک خودروها و اقامت کوتاه در معابری که احتمال سیلاب دارد به ویژه در حواشی رودخانه ها اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان قم در یک تعامل تنگاتنگ با مدیریت بحران و دستگاه های امدادی استان از زمان شروع بارش باران در سطح استان توانست اقدامات خوبی را در ایمن سازی و کنترل معابر، آب ریزها و محل های احتمال وقوع سیلاب انجام دهد.
سرهنگ درویشی بیان کرد: پلیس استان برنامه ریزی جامعی را در دستور کار خود قرار داده است تا خطرات و خسارات ناشی از بارش های شدید پیشگیری کند.
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تعامل سایر دستگاه‌ های استان بتوانیم مدیریت خوبی را برای مواجهه با موج دوم بارش‌ها در شهر قم داشته باشیم.
سرهنگ درویشی ابراز داشت: از مردم عزیز تقاضا داریم که در روی پل ها از تهیه عکس و فیلم پرهیز کنند چرا که موجب ایجاد ترافیک های سنگین می شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: از شهروندان و مسافران نیز درخواست می کنیم از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیر ها در این بخش خودداری و به هشدارهای پلیس و سایر دستگاه های امدادی توجه کنند تا خدای ناکرده شاهد حوادث تلخ و نگران کننده نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار