رفتار قانونمند، زمینه نشاط اجتماعی را فراهم می‌کند

قم (پانا) -جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: رفتار قانونمند، زمینه نشاط اجتماعی را فراهم می‌کند و انضباط اجتماعی و امنیت پایدار نیز نتیجه ارزشمند احترام به قانون است.

کد مطلب: ۹۰۴۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
رفتار قانونمند، زمینه نشاط اجتماعی را فراهم می‌کند

سرهنگ " صیاد درویشی" در با اشاره به اینکه هموطنان گرامی در بسیاری از موارد خود از مالباختگانی هستند که با غفلت و اعتماد نابجا، اطلاعات مورد نیاز سارقان را در اختیار آنها قرار می دهند پس بنابراین مراقب گفتگوی خود با دیگران باشید اظهار کرد: استفاده از خوراکی و نوشیدنی آغشته به مواد بیهوش کننده یا خواب آور، از شگردهای سرقت در پایانه های مسافربری است، برای پیشگیری از سرقت اموالتان، هرگز به افراد ناشناسی که به طور غیر معمول قصد نزدیک شدن یا هم کلام شدن با شما را دارند، اعتماد نکنید.
سرهنگ درویشی ادامه داد: برای پیشگیری از سرقت وسیله نقلیه خود، از پارک کردن آن در محیط های تاریک و خلوت یا در یک نقطه به مدت طولانی اجتناب کنید.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: وجود هرگونه اشیاء قیمتی یا اسناد و مدارک ارزشمند در داخل خودرو می‌تواند سارقان را نسبت به سرقت وسایل شما تحریک کند.
سرهنگ درویشی بیان داشت: صحبت با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و مشاجره با سایر سرنشینان در هنگام رانندگی، از عوامل کاهش تمرکز و وقوع تصادفات رانندگی است، همه‌ ساله با آغاز سال نو و شروع مسافرت ها، شاهد کندی حرکت در جاده‌های کشور هستیم، آنچه مسلم است بخش عمدهای از این مشکل با مدیریت زمان، انضباط ترافیکی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، قابل پیشگیری است.
وی ابراز داشت: تعیین محل اسکان پیش از رسیدن به مقصد، پرهیز از کرایه کردن خانه‌ها و اماکن فاقد مجوز و خودداری از برپا کردن چادرهای مسافرتی در اماکن ناشناخته و حاشیه رودخانه ها، امنیت و آرامش شما را در سفر تضمین می‌کند.
سرهنگ درویشی به والدین هشدار داد: کودکان و نوجوانان بر خلاف بزرگسالان درک کاملی از خطرهای نهفته در طبیعت ندارند، یکی از وظایف اصلی خانواده ها در سفرهای نوروزی، مراقبت از فرزندان در برابر خطرهایی است که آنها را تهدید می کند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: رفتار قانونمند، زمینه نشاط اجتماعی را فراهم می‌کند، بیایید با رعایت نظم و قانون، سفر خوش و دل پذیری را در خاطراتمان ثبت ‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار