از ۲۸ اسفند تا دوازدهم فروردین صورت گرفت؛

اسکان ۲۱۱ هزار و ۴۶۱ نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران از اسکان ۲۱۱ هزار و ۴۶۱ نفر روز مسافر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی استان از ۲۸ اسفند ۹۷ تا پایان روز دوازدهم فروردین ۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
اسکان ۲۱۱ هزار و ۴۶۱ نفر روز در مدارس و مراکز رفاهی مازندران

عسکری نیکزاد در گفتگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه از روز سه‌شنبه ۲۸ اسفند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دوازدهم فروردین ۹۸، ۷۰ هزار و ۴۸۷ نفر فرهنگی در مدارس و مراکز رفاهی مازندران اسکان یافته‌اند، گفت: «در مجموع ۱۹ هزار و ۵۸۰ خانوار و ۲۱۱ هزار و ۴۶۱ نفر روز در این مدت در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.»

او تعداد مسافران اسکان‌یافته در این بازه زمانی در خانه‌های معلم را یک‌هزار و ۵۰۱ نفر معادل ۴۱۶ خانوار و تعداد مسافران اسکان‌یافته در پردیس دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه‌ها و غیره را ۷۸۳ نفر معادل ۳۱۸ خانوار اعلام کرد.

نیکزاد با اشاره به اسکان یک هزار و ۲۴ نفر فرهنگی در مدارس و مراکز مازندران در روز دوشنبه دوازدهم فروردین، بیشترین آمار اسکان را مربوط به شهرستان محمودآباد با ۳۷۳ مسافر اعلام کرد که بعد از آن بابلسر با ۲۸۸ و تنکابن با ۲۱۴ مسافر فرهنگی قرار دارند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران یادآور شد که طرح اسکان از تاریخ 28 اسفندماه آغاز شده و تا 12 فروردین 1398 ادامه دارد.

آموزش و پرورش مازندران با 38 پایگاه، سه‌هزار و ۳۸ کلاس شامل 339 کلاس از نوع ویژه، 1462 کلاس از نوع «الف» و 1182 کلاس از نوع «ب» در نوروز ۹۸ میزبان مسافران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار