واکنش خارجی‌های استقلال به شایعه وجود رفتارنژادپرستانه در این تیم

تهران (پانا) - دو بازیکن آفریقایی تیم فوتبال استقلال اتفاقاتی را که در رختکن این تیم در بین دو نیمه دربی تهران رخ داد، فوتبالی خوانده و وجود هرگونه برخورد نژادپرستانه از سوی آبی‌پوشان را رد کردند.

کد مطلب: ۹۰۴۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
واکنش خارجی‌های استقلال به شایعه وجود رفتارنژادپرستانه در این تیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پس از صحبت‌های مطرح شده در خصوص اتفاقات دربی، ایسما و پاتوسی دو بازیکن استقلال در گفت‌وگوی تصویری با سایت باشگاه استقلال، در همین خصوص توضیحاتی دادند که در ادامه می‌خوانید:

ایسما در این مورد گفت: هر اتفاقی که در رختکن افتاد، فقط مسائل فوتبالی بود که می‌تواند برای هرکسی اتفاق بیفتد. هیچ صحبتی هم در مورد رنگ و مسائل نژادی و شبیه اینها مطرح نشد. هیچ‌کس در باشگاه استقلال صحبتی در مورد مسائل نژادپرستی مطرح نکرده است. همه ما را دوست دارند و ما نیز همه را دوست داریم. هیچ وقت چیزی هم شبیه آن (نژاد پرستی) ندیدم. اتفاقی هم که افتاد، فوتبالی بود و حالا ما باید با هم باشیم، زیرا افراد بسیاری هستند که می‌خواهند ما را جدا کنند. پس ما باید با هم باشیم و ادامه بدهیم.

پاتوسی هم اظهار داشت: فکر می‌کنم این فقط یک سوءتفاهم بود و می‌دانیم شکست در دربی ناراحت‌کننده است. ما یک تیم هستیم و کار تیمی انجام می‌دهیم. ما رابطه خوبی با بازیکنان ایرانی داریم و هیچ چیز در مورد مسائل نژادپرستی نبود و فقط یک سوءتفاهم فوتبالی بود که پیش آمد و الان همه چیز خوب است و حل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار