اسکان بیش از ۲۳۰۰ نفر میهمان نوروزی در مدارس نی ریز

نی ریز(پانا) - مدیر آموزش و پرورش نی ریز از پذیرش و اسکان 2358 نفر میهمان نوروزی در محل اسکان مسافران نوروزی در شهرستان نی ریز خبر داد .

کد مطلب: ۹۰۴۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از ۲۳۰۰ نفر میهمان نوروزی در مدارس نی ریز

امیر ولی‌زاده در بازدید از ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان و مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت: همانند سال های قبل بهترین مدارس برای اسکان مهمانان و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که بدین منظور تعداد ۸ مدرسه و ۵۸ کلاس تجهیز و آماده گردیده است.

وی گفت: با توجه به هشدارهایی که از قبل توسط هواشناسی و مدیریت بحران فرمانداری داده شده بود، با تشکیل ستاد بحران همه تمهیدات لازم برای پذیرش اضطراری مهمانان نوروزی در مدارس پیش بینی گردیده است.

وی افزود: روز گذشته افزون بر کلاس هایی که از قبل جهت اسکان مسافران نوروزی تدارک دیده شده بود، با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ، نمازخانه برخی مدارس و سالن های ورزشی نیز برای اسکان مسافران آماده گردیده است. رییس ستاد اسکان فرهنگیان نی ریز گفت: ستاد اسکان آموزش و پرورش تمام وقت و به صورت شبانه روزی کار خدمت رسانی و پذیرش مهمانان نوروزی را بر عهده دارند . و آخرین آمار موجود از اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان را 2358 نفر اعلام کرد. که2008 نفر در 394 اتاق در مدارس، 350 نفر در 70 اتاق در خانه معلم اسکان داده شدند.

ولی زاده ضمن ابراز خرسندی از مهمان نوازی مردم خون گرم شهرستان نی ریز، گفت : ارائه خدمات مناسب برای مهمانان نوروزی از اولویت های ستاد اسکان فرهنگیان می باشد .
در حال حاضر آموزش و پرورش آمادگی اسکان تمامی مسافرین نوروزی را در اماکن وابسته به خود دارد و در صورت بحران زمینه ی اسکان حداکثری آنان در مدارس نی ریز فراهم می باشد.

وی از همشهریان عزیز خواست تا قبل از ایجاد شرایط پایدار جوی از مسافرت های غیر ضروری خودداری نمایند و توصیه های مسئولین محلی را جدی بگیرند و از تردد و اسکان در مسیر های پرخطر و حاشیه ی رودخانه ها خودداری نمایند.

خبرنگار: زهرا فرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار