پیام مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 13 فروردین روز طبیعت

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 13 فروردین روز طبیعت پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 13 فروردین روز طبیعت

پیام سید نظام مرادی به مناسبت روز طبیعت به شرح زیر می باشد:

به نام پروردگار آفریننده هستی

بهار، پیام آور تعادل است و اینکه در سایه تعادل، زندگی زیبا می شود. با دیدن بهار، رحمت و محبت خداوند را به یاد می آوریم. در اینکه چشمه مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه موجودات، سرازیر است و ما اگر او و نشانه هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی کند و با دگرگونی فصل ها نیز به جلوه گری قدرت بی پایانش می پردازد تا شاید دلی به یاد او افتد و به شوق او بتپد و بر اثر تماشای جلوه هایش، اشک شوق از چشمی جاری شود .

طبیعت به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. دلی که بیدار است، در هر پدیده ای عبرتی می بیند و از هر نشانه ای، درسی می آموزد. بیداردلان، از بهار، درس تحول و نوشدن می آموزند. به تعبیر نبی مکرم اسلام حضرت رسول اکرم (ص) : آن کس که با تغییر دنیا از وضعی به وضع دیگر آگاه نشود، از غافل ترین مردمان است.

مردم,تفرج در این روز را نماد مهرورزی ، دوستی ، پالایش روح و روان از کدورت ها و اختلافات و پیامش را پیام مهر و آشتی می دانند و در این روز ، روح انسان با عنایت پروردگار به طراوت و طبیعت ، متجلی و شکوفا می شود .

دوستی با طبعیت نیز از منش های سازمان دانش آموزی است، پیشتازان همیشه دوستدار طبیعت می باشد و در حفظ و پاکیزگی محیط اطراف ، پارک ها ، جنگلها و کوهستان و ... کوشش می نماید.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال جدید و شاد باش سیزدهم فروردین روز طبیعت، از عموم شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان پیشتاز انتظار دارم در سالی که به نام سال "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)نامگذاری شده است. در این روز با پاس داشت و شکر نعمت های خدادادی و استفاده بهینه از طبیعت که به حق از بهترین سرمایه های ایرانی است ، در جهت حفاظت از محیط زیست کوشا بوده و امانت نسل های آینده را به خوبی برای آنان نگهداری نمایند .

سید نظام مرادی

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار