استاندار گیلان: نیازمند تقویت سرمایه اجتماعی هستیم

رشت (پانا) - استاندار گیلان در پیامی به مناسبت 12 فروردین ماه نوشته است: در نخستین سال دهه پنجم استقرار جمهوری اسلامی، نیازمند تلاش بیشتر مسئولان و تقویت سرمایه اجتماعی هستیم.

کد مطلب: ۹۰۴۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گیلان: نیازمند تقویت سرمایه اجتماعی هستیم

در پیامی از مصطفی سالاری آمده است: دوازده فروردین ، یادآور تجلی جمهوریت نظام و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی است که بفرموده معمار کبیر انقلاب، رمز آن پیروزی عظیم ، ایمان و وحدت کلمه بود.
در ادامه افزوده شده: روزی که سرنوشت آینده نظام اسلامی، این میراث ارزشمند امام راحل و خون های پاک و مطهر هزاران شهید با دستان توانا و متحد ملت بزرگ و سرافراز ایران رقم خورد و در پرتو برگزاری بزرگترین همه پرسی تاریخ کشور مشروعیت نظام و استقرار حکومتی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی فراهم شد.
در خاتمه گفته شده: بی شک در نخستین سال دهه پنجم استقرار جمهوری اسلامی ، نیازمند تلاش بیشتر مسوولان و تقویت سرمایه اجتماعی هستیم تا با تحقق اهداف و آرمان های انقلاب ، درجهت حفظ وحدت، انسجام ، اقتدار و نیل به موفقیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی گام برداریم.
سالاری در خاتمه اضافه کرده: اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن دوازدهم فروردین ؛ سرافرازی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی را تحت هدایت رهبر معظم انقلاب، با همراهی مردم غیور کشور و تلاش‌های دولت تدبیر و امید، سایر قوا و کارگزاران نظام مسالت می نمایم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار