جشنواره نوروزی بازی‌های بومی محلی در محمودآباد برگزار شد

محمودآباد ( پانا) - جشنواره نوروزی بازی های بومی محلی با همکاری ستاد اسکان فرهنگیان و سازمان دانش آموزی با حضور گردشگران فرهنگی مستقر در مدارس در دبیرستان فاطمیه محمودآباد برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۴۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوروزی بازی‌های بومی محلی در محمودآباد برگزار شد

به دلیل نا مساعد بودن هوا این جشنواره در دو رشته دارت و دوز در سالن این دبیرستان برگزار شد که مسابقه دوز به صورت گروهی و مسابقه دارت به صورت انفرادی بوده است.

در مسابقه دوز، گروه تهرانی ها قهرمان و در مسابقه دارت هم مریم منصوری از تهران با ۲۰ امتیاز نفر اول ، سعید لطف الله زاده از تهران و نرگس جلال پور از محمودآباد با ۱۹ امتیاز به صورت مشترک نفر دوم و علی مطیع الحق از تهران با ۱۸ امتیاز نفر سوم این مسابقات شدند .

از نکات قابل توجه این جشنواره شرکت معاونان پشتیبانی و پرورشی و همچنین رئیس سازمان دانش‌آموزی در رقابت‌ها بود که معاون پرورشی در رشته دارت با کسب ۲۲ امتیاز به مقام نخست دست یافت و به منظور تشویق گردشگران جایزه خود را به یکی از نونهالان شرکت کننده در این مسابقات اهدا کرد.

سید زین‌العابدین جعفری دبیر ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان محمودآباد در حاشیه برگزاری این جشنواره به خبرنگار پانا گفت: «تا به این لحظه یک هزار و ۲۰۹ خانوار فرهنگی به تعداد ۴ هزار و ۳۵۰ نفر در مدارس محمودآباد اسکان یافتند.»

در این جشنواره کد سیار سلامت نوروزی اورژانس حضور یافته و نسبت به اندازه گیری فشار خون و قند خون شرکت کنندگان اقدام کردند.

خبرنگار دانش‌آموز: علی‌رضا خوشخو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار