لیگ برتر ایران؛ برد میلیمتری سپاهان را مدعی نگه داشت

تهران (پانا) –سپاهان اصفهان با پیروزی سخت خانگی به روند حضورش در کورس قهرمانی ادامه داد.

کد مطلب: ۹۰۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر ایران؛ برد میلیمتری سپاهان را مدعی نگه داشت

هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران با برگزاری یک بازی به پایان رسید.

سپاهان که هفته گذشته با تساوی در دربی اصفهان حسرت صدرنشینی در آغاز سال را داشت برای ادامه حضور در کورس قهرمان و حفظ فاصله 2 امتیازی‌اش با پرسپولیس، از تیم پایین جدولی نفت مسجد سلیمان پذیرایی کرد

در نیمه اول ابتدا کی‌روش استنلی می‌توانست در دقیقه 42 دروازه نفت مسجد سلیمان را از روی نقطه پنالتی باز کند اما در این راه ناکام ماند تا این مهاجم خوب سپاهان برای دومین بازی متوالی پنالتی را از دست بدهد. اما دو دقیقه عزت‌‌الله پورغاز توانست دروازه تیم مهمان را باز کند و تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

نیمه دوم بازی با دو تعویض همزمان از سوی علیرضا مرزبان برای نفت مسجدسلیمان در همان آغاز نیمه همراه بود اما این تعویض‌ها هم به کار نفت مسجد سلیمان نیامد و در نهایت تیم امیر قلعه‌نویی با پیروزی یک بر صفر زمین را ترک کرد تا با سه امتیاز سخت 46 امتیازی شده و با تفاضل گل کمتر از تراکتورسازی در رده سوم جدول قرار بگیرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرسپولیس با 48 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان با 46 امتیاز در رده دوم و سوم هستند. استقلال هم با 43 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و پدیده 42 امتیازی هم پنجم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار