آمادگی کامل شهرداری برای مواجهه با موج دوم بارشها در شهر قم

قم (پانا) - شهردار قم از آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری جهت کنترل و هدایت سیلابهای احتمالی ناشی از موج دوم بارشها در شهر قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی کامل شهرداری برای مواجهه با موج دوم بارشها در شهر قم

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد با اعلام خبر آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری جهت مواجهه با موج دوم بارشها در شهر قم از آماده باش ۳هزار نیروی خدماتی و فضای سبز در دو شیفت کاری به صورت روزانه خبر داد.

شهردار قم افزود: با توجه به تجربیات سالهای گذشته و همچنین اقدامات موثر در کنترل و هدایت سیل در موج اول بارندگی ها در هفته نخست سال جاری و همچنین بسیج کلیه امکانات و تجهیزات مدیریت شهری از قبیل۳۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، آماده مقابله با سیلابهای احتمالی ناشی از موج دوم بارشها در شهر قم هستیم.

وی ضمن اطمینان بخشی به شهروندان و زائرینی که در شهر قم بسر می برند گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و اقدامات پیشگیرانه هیچ خطری متوجه شهر قم نیست و مسافرین با توجه به هشدارهای شهرداری و همکاری با عوامل و پرسنل میدانی،سفری ایمن و بدون حادثه را سپری خواهند کرد و کلیه اقدامات شهرداری با هدف کنترل و کاهش خطرات و آسیب های احتمالی سیلاب های ناشی از موج دوم بارش صورت می گیرد.

شهردار قم اذعان کرد: امیدواریم با تعامل سایر دستگاههای استان بتوانیم مدیریت خوبی را برای مواجهه با موج دوم بارش ها در شهر قم داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار