جهانگیری وارد کرمانشاه شد

تهران (پانا) -دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری عصر روز یکشنبه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

کد مطلب: ۹۰۴۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری وارد کرمانشاه شد

به گزارش ایرنا، این سفر با درخواست و پیگیری هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به منظور رصد اقدام های انجام شده برای مقابله با سامانه بارشی پیش رو صورت گرفته است.
معاون اول رییس جمهوری قرار است تا دقایقی دیگر در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در استانداری کرمانشاه شرکت کند.
گفته می شود جهانگیری همچنین بنا دارد از برخی مناطق شهر کرمانشاه که در معرض سیل قرار دارند، بازدید کند.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز بارش ها در نقاط مختلف استان از ساعات اولیه بامداد امروز(یکشنبه) گفت: انتظار می رود این بارش ها از بعدازظهر به شکل گسترده تری در شهرهای مختلف رخ دهد.
علی محمد زوراوند اظهار داشت: هم اکنون اکثر شهرهای استان درگیر بارش باران شده اند که البته فعلا شدت بارش ها را برای شهرهای اسلام آبادغرب، گهواره و گواور داریم.
وی تصریح کرد: تمرکز این سامانه بارشی بیشتر به سمت شرق و جنوب شرق استان است و پیش بینی می شود تا فردا شب عمده بارش ها در شهرهای این مناطق مانند کنگاور، صحنه، هرسین، سنقروکلیایی، بیستون و ... اتفاق بیفتد.
معاون هواشناسی استان کرمانشاه افزود: طبق پیش بینی نقشه های هواشناسی میانگین بارش باران طی امروز و فردا و در نواحی مختلف استان به 80 تا 100 میلی متر خواهد رسید.
وی گفت: انتظار می رود در مناطق شرق و جنوب شرق استان که تمرکز بارش ها در این نقاط است میانگین بارندگی به 120 تا 140 میلی متر برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار