مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

تداوم انقلاب، وابسته به اعتلای آموزش و پرورش است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اعتلای آموزش و پرورش نقش مهم و اثرگذار در تداوم انقلاب اسلامی در گام دوم و دهه پنجم دارد.

کد مطلب: ۹۰۴۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تداوم انقلاب، وابسته به اعتلای آموزش و پرورش است

محمد دستورانی افزود: اگر آموزش و پرورش تضعیف شود تحقق اهداف و چشم اندازهای انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب دچار مشکل می شود.

وی با بیان این که گام دوم انقلاب بعد از گذشت چهل سال از انقلاب شکوهمند اسلامی در بیانیه مقام معظم رهبری به خوبی تفهیم شده است، ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش نیز در قالب بخشنامه ای از تمام استان ها خواسته است مجموعه برنامه های آموزش و پرورش را همزمان با آغاز دهه پنجم انقلاب با بیانیه رهبری انطباق دهند.

وی ادامه داد: پررنگ تر اجرا شدن برنامه ها و ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان بر اساس اولویت های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب رویکرد آموزش و پرورش است.

دستورانی تصریح کرد: آموزش و پرورش در شگل گیری، پیروزی و تداوم انقلاب نقش مؤثری داشته و در دوران جنگ تحمیلی هم برای دفاع از این مرز و بوم به خوبی ایفای نقش کرده است.

وی یادآور شد: 36 هزار نفر از شهدای جنگ تحمیلی دانش آموزان بودند و این تعداد شهید در راه دفاع از میهن اسلامی چشمگیر و گواه نقش مؤثر آموزش و پرورش در حمایت و تداوم انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش و پرورش در کشور نقش مهمی در رسیدن به قله های علم، ایمان، معرفت، خلاقیت، کارآفرینی و مهارت داشته و همین موضوع اهمیت توجه به آموزش و پرورش را نشان داده و می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار