مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

۲۱ هزار خانواده در مدارس استان سمنان اسکان یافتند

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اجرای طرح نوروزی اسکان مسافران توسط این اداره کل، گفت: در این راستا ۲۱هزار و ۴۵۸ خانواده در مدارس استان اسکان یافتند.

کد مطلب: ۹۰۴۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
۲۱ هزار خانواده در مدارس استان سمنان اسکان یافتند

محمد دستورانی، در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد اسکان مسافران استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا پایان نهمین روز فروردین ماه، ۲۱ هزار و ۴۵۸ خانواده در مدارس استان اسکان یافتند، تاکید کرد: از مجموع ۲۱ هزار خانوار، ۱۳ هزار و ۵۱۶ خانواده فرهنگی بودند و مابقی را دیگر اقشار مردم تشکیل می‌دادند.

وی با بیان اینکه اسکان در مدارس استان سمنان برای همگان آزاد است اما فرهنگیان اولویت دارند، ابراز کرد: مجموعاً مدرسه‌های استان به عنوان بخشی از مراکز اسکان گردشگران ۹۶ هزار و ۱۵۶مسافر نوروزی را میزبانی کرده اند.

دبیر ستاد اسکان مسافران نوروزی ستاد خدمات سفر استان سمنان با بیان اینکه ۵۹ هزار و ۸۶۴ نفر فرهنگی از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان اقامت کردند، ابراز کرد: دو سوم و یا به عبارت دیگر بیش از ۶۵ درصد از اسکان نوروزی مسافران در مدارس، متعلق به فرهنگیان بوده است.

دستورانی بیان کرد: سه هزار و ۴۹۲ گردشگر نوروزی نیز از بیست و هفتم اسفندماه ۹۷ تا نهم فروردین ماه ۹۸ در مراکز رفاهی استان سمنان اسکان پیدا کردند و همچنین بقاع متبرکه در قالب طرح میقات الرضا، هتل‌ها، مهمان پذیرها و… نیز میزبان مسافران هستند.

وی با بیان اینکه ۱۷ پایگاه و ۱۴ خانه معلم رسالت ثبت نام و توزیع مسافران را در مدارس استان سمنان بر عهده دارند، تاکید کرد: ۲۵۰ مدرسه شامل یک هزار و ۸۰۰ کلاس درس میزبان مسافران نوروزی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار