خانواده ها و همیاران پلیس، رانندگان را به رعایت قوانین ترغیب کنند

قم (پانا) - جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت: خانواده ها و همیاران پلیس، رانندگان را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ترغیب و تشویق کنند.

کد مطلب: ۹۰۴۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها و همیاران پلیس، رانندگان را به رعایت قوانین ترغیب کنند

سرهنگ " صیاد درویشی" در حین پایش هوایی حوزه استحفاظی استان قم، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان قم تمام تلاش خود را بکار گرفته تا خدمات کیفی تری را به هم میهنان عزیزمان در حوزه ترافیکی و انتظامی ارائه کنیم تا سفر امنی را در روزهای آغازین سال تجربه کنند.
وی افزود: شعار "نشاط بهاری، نظم و قانونمداری" انضباط ترافیکی در سطح محورهای مواصلاتی استان قم تحقق یافته و آثار آن در کاهش آمار تصادفات مشهود و ملموس است.
سرهنگ درویشی ادامه داد: بیشترین حجم تصادفات در حدود 30 کیلومتری شهرها بوقوع می پیوندد، انتظار پلیس از رانندگان این است که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و جدی بگیرند و به هنگام احساس خواب آلودگی بلافاصله در کنار جاده و مکانی امن ایمنی توقف کرده و استراحت کنند، در ضمن رانندگان بایستی به ازای هر 2 ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند تا بتوانند با نشاط و آرامش بیشتری به مسیر خود ادامه دهند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی هستیم و اکثر رانندگان به همراه خانواده به سفر می روند از خانواده ها و نیز همیاران پلیس درخواست داریم رانندگان را به توقف و استراحت ترغیب کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ رانندگی در سطح محورهای مواصلاتی استان نباشیم.
سرهنگ درویشی بیان داشت: در پایش هوایی شهر قم و محورهای مواصلاتی استان شاهد حضور حداکثری همکاران پلیس راه و راهور در معابر شهری هستیم که به ارائه خدمات به شهروندان و مسافران هستند گرچه تا به حال مردم نیز همکاری مناسبی را با پلیس داشته اند و امیدواریم همچنان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تا پایان تعطیلات نوروزی پلیس را در کنترل ترافیک، روان سازی عبور و مرور و پیشگیری از تصادفات یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار