اسکان بیش از یک میلیون و 643 هزار مسافر نوروزی در مدارس فارس تا امروز

شیراز (پانا) - دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس گفت: تا صبح یازدهم فروردین۹۸ بیش از یک میلیون و 643 هزار مسافر نوروزی در مدارس و مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش فارس پذیرش و اسکان داده شدند.

کد مطلب: ۹۰۴۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از یک میلیون و 643 هزار مسافر نوروزی در مدارس فارس تا امروز

محمد ظاهر مزارعی گفت: از آغاز فعالیت ستاد های اسکان فرهنگیان در سراسر استان فارس تا کنون ،یک میلیون و 643 هزار و هفتصد نفر روز در مدارس فارس اسکان داده شده اند.

وی با اشاره به اقبال هم وطنان برای سفر به فارس در روزهای آغازین سال جدید و اسکان در مدارس استان، گفت: با نزول رحمت الهی در طی روزهای گذشته و وقوع سیل در شیراز و برخی از نقاط استان، آموزش و پرورش فارس از همه ظرفیت های خود برای خدمت رسانی به مسافرین عزیز استفاده کرد.

دبیرستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش وپرورش فارس افزود: با توجه به پیش بینی دور دوم بارش های بهاری در فارس و استان های همجوار، ستاد اسکان آموزش و پرورش فارس با تمام توان خود آماده ارائه تسهیلات به مسافرین است.

مزارعی گفت: تا صبح روز شنبه یازدهم فروردین ۹۸ حدود 548 هزار نفر در قالب 152 هزار خانواده و در مجموع بیش از یک میلیون و 643 هزار نفر روز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار