افزایش آمار پذیرش و بازدید مسافرین نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان و موزه آموزش و پرورش مراغه

مراغه (پانا) - مسئول روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش مراغه از افزایش آمار پذیرش و بازدید مسافرین نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان و موزه آموزش و پرورش این شهرستان تا پایان روز دهم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار پذیرش و بازدید مسافرین نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان و موزه آموزش و پرورش مراغه

فرزاد غفاریان سالاری در جریان بازدید از موزه آموزش و پرورش مراغه گفت: از اول تا دهم فروردین بیش از 1600نفر مسافر نوروزی و علاقمندان از موزه آموزش و پرورش مراغه بازدید کردند.

وی افزود : بازدید کنندگان علاوه بر دیدن آثار و اسناد تاریخی آموزش و پرورش مراغه در این موزه ،از اجرای برنامه های فرهنگی نیز بهره مند می شوند.

غفاریان سالاری با بیان اینکه این موزه برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی ایجاد شده است ،اضافه کرد : با توجه به استقبال چشمگیر علاقمندان ،زمان بازدید از این موزه تا 16فروردین ماه تمدید شد.

مسئول روابط عمومی دستگاه تعلیم و تربیت مراغه در ادامه به افزایش 20 درصدی پذیرش مسافرین نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان تاکنون نسبت به سال گذشته اشاره و افزود : از اول سال تاکنون 530نفر مسافر نوروزی در قالب146خانوار در مراکز اسکان مسافرین نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان پذیرش شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار