فرماندار اسلامشهرخبر داد: بسیج کلیه امکانات برای ایجاد رونق تولید در سال ۹۸

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت: کلیه امکانات شهرستان برای ایجاد رونق تولید در سال ۹۸ بسیج خواهد شد و دستگاه‌های اجرائی و خدماتی نیز باید در این راستا تلاش کنند.

کد مطلب: ۹۰۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهرخبر داد: بسیج کلیه امکانات برای ایجاد رونق تولید در سال ۹۸

مسعود مرسلپور در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال رونق تولید اظهار کرد: همه باید جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، تاکیدات رئیس جمهور و تدابیر استاندار تهران جهت فراهم نمودن بستر رونق تولید در اسلامشهر از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

او در ادامه با بیان اینکه تعدادی کارخانه و کارگاه که عمدتاً در حوزه ریخته گری مشغول فعالیت بودند و در سالهای ۸۹ تا نود ویک و یا بعد از آن در شهرستان اسلامشهر تعطیل شده اند، افزود: صاحبان این کارگاهها و کارخانجات برای احیاء مجدد این واحدها و یا تغییر مجوز فعالیت برای کار جدید و یا واگذاری آن به سایر سرمایه گذاران به فرمانداری مراجعه کنند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: آن دسته از واحدهای تولیدی اعم از کارگاه، کارخانه، دامداری، دامپروری و یا کشتارگاه‌هایی که مشکلاتی با دستگاههای مختلف اداری اعم از اقتصاد و دارائی، بیمه، تامین اجتماعی، بانک، ادارات خدمات رسان و... دارند، در اولین فرصت برای رفع مشکلات مربوطه با فرمانداری اسلامشهر هماهنگ کنند.

مرسلپور خاطر نشان کرد: از سرمایه گذاران استان تهران و یا سایر استانها نیز درخواست داریم برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف به شهرستان اسلامشهر بیایند وهرگونه امکان لازم با رعایت تسهیل و تسریع در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت تا در سال ۹۸ شاهد رونق یافتن چشمگیر تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در اسلامشهر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار