رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

83 خانواده در مدارس بردخون اسکان یافتند

بردخون،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت : 83 خانواده در مدارس منطقه بردخون اسکان یافتند.

کد مطلب: ۹۰۴۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
83 خانواده در مدارس بردخون اسکان یافتند

ظهیر محمودی در بازدید از مراکز اسکان مسافران نوروزی منطقه بردخون اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا پایان 9 فروردین 83 خانواده شامل 37 خانواده فرهنگی و 46 خانواده غیرفرهنگی با جمعیت 291 نفر در مدارس منطقه بردخون مستقر شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: با توجه به شرایط ویژه و بارندگی های سال 97 و جاذبه های گردشگری، منطقه بردخون امسال میزبان تعداد زیادی از مسافران نوروزی است و انتظار می رود این تعداد در روزهای آینده افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با پیش بینی های لازم، هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اسکان، مراکز اسکان مسافران در سال 98 پیش بینی شد و برای آماده سازی آن تلاش کردیم که الحمدالله این فضاها برای حضور مسافران آماده شد.

محمودی ابراز داشت: اقدامات ستاد اسکان بر ایجاد زیرساخت ها و فراهم سازی زمینه رفاه مسافران متمرکز شد و با مشارکت دست اندرکاران و همکاری ادارات در زمان مناسب آماده پذیرایی از مسافران شدیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: بخش بردخون در مسیر ساحلی بوشهر دیر واقع شده و بسیاری از مسافران ترجیح می دهند خود را به شهرستان های جنوب استان و کشور برسانند و به همین دلیل توقف کمتری در این منطقه دارند.

این مقام مسؤول ادامه داد: در نوروز امسال شرایط جوی به گونه ای بود که در بیشتر ایام احتمال بارندگی و آب گرفتگی است و بر همین اساس علاوه بر مدارس اسکان، مراکز و سالن های منطقه برای اسکان مسافران آماده شده است.

وی بیان کرد: بردخون سابقه ای طولانی در زمینه فرهنگی، شجاعت، دین باوری و سنت های مردمی دارد و اهالی این دیار همواره بر باورها و اعتقادات خود ثابت قدم مانده اند و بزرگانی از این منطقه برخاسته اند که منشأ خیر و برکت برای استان و کشور بوده اند.

محمودی اظهار کرد: منطقه بردخون نیاز به معرفی بیشتر دارد تا مردم سراسر کشور در این بخش حضور پیدا کنند و حوزه گردشگری بیش از گذشته به رشد و رونق برسد تا مردم نیز از این مزایای بهره مند شوند.

کارشناس تعاون اداره نیز گفت: بر اساس تصمیم ستاد اسکان منطقه، دو مدرسه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شد اما مدارس و مراکز دیگری نیز به صورت ذخیره برای اسکان اضطراری و حضور مسافران اضافه بر مدارس تعیین شده، با امکانات لازم آماده شد.

احسان گرامی نژاد افزود: مراکز اسکان مسافران نوروزی تا پایان هفته پذیرای مسافران است و با افتخار از هموطنان عزیز استقبال می کند و برای اسکان و رفاه آنان می کوشد.

در این بازدید مسافران از تلاش و همکاری دست اندرکاران مراکز اسکان تقدیر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار