از برخورد با متکدیان تا ممنوعیت فروش قلیان؛ گشت های ویژه تخلف شهری در روز طبیعت

روشن کردن آتش در روز طبیعت در فضای سبز ممنوع است

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در روز طبیعت در محل های تجمع مردم با موضوعاتی مانند دستفروشی، تکدی گری، فروش قلیان و ... مواجه هستیم که برخوردهای لازم با این قبیل تخلفات انجام می گیرد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
روشن کردن آتش در روز طبیعت در فضای سبز ممنوع است

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسن محمدحسینی با اشاره به روز 13 فروردین و نظارت های ویژه این روز، اظهار کرد: با توجه به جاری بودن زاینده رود در این ایام و روز سیزده به در، مردم استفاده بیشتری از پارک ها و محل های روباز حاشیه رودخانه می کنند از این رو گشت های خدمات شهری تخلفات را به صورت ویژه رصد و با آنها برخورد می کند.

وی ضمن تاکید بر برخورد با خودروهای وانتی که اقدام به فروش محصولات و سد معبر می کنند، تصریح کرد: علاوه بر این موضوع در محل های تجمع مردم با موضوعاتی مانند دستفروشی، تکدی گری، فروش قلیان و ... مواجه هستیم که این موضوعات سبب آزار و اذیت مردم و شهروندان می شود، با هماهنگی لازم که با سازمان پارک ها و فضای سبز در این خصوص انجام می گیرد برخوردهای لازم با این موارد صورت خواهد گرفت.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: همچنین در محل هایی مانند پارک ناژوان، کوه صفه و ‌میدان نقش جهان به صورت ویژه گشت های پیاده، دوچرخه، موتورسیکلت و خودروهای گشت زنی مشغول فعالیت می شوند تا فضایی برای آرامش مردم ایجاد شده و مردم بتوانند از بودن در طبیعت بدون هرگونه تخلف و مزاحمتی لذت ببرند.

وی تصریح کرد: بیشترین تخلف ها شامل روشن کردن آتش در ناژوان، فضاهای سبز یا کوه صفه، خسارت به فضای سبز و المان های موجود، فروش برخی اقلام و دستفروشی ها در سطح پارک ها و مواردی از این دست است.

محمدحسینی افزود: فضای سبز متعلق به همه مردم است و ما اجازه نداریم به این فضا آسیب وارد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار