رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان:

استقرار خودروهای بازیافت در 56 نقطه شهر در روز طبیعت

اصفهان (پانا) - رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در روز طبیعت خودروهای بازیافت در 56 نقطه سطح شهر استقرار خواهند داشت که در همان محل سبزه های مردم را تحویل گرفته و به جای آن کیسه های بازیافت تحویل می دهند.

کد مطلب: ۹۰۴۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
استقرار خودروهای بازیافت در 56 نقطه شهر در روز طبیعت

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، غلامرضا ساکتی با اشاره به روز طبعیت و اقدامات ویژه شهرداری برای این روز، اظهار کرد: کلیه پرسنل خدمات شهری، فضای سبز، سازمان پارک ها و ... اعم از نیروهای اجرایی و ستادی جهت استقرار و نظارت بر عملکرد مکانیزم های خدمات شهری و همچنین پاک سازی شهر برای رفاه شهروندان در روز 13 فروردین آماده هستند.

وی تصریح کرد: خودروهای بازیافت در 56 نقطه سطح شهر استقرار خواهند داشت که در همان محل استقرار، سبزه های مردم را تحویل گرفته و به جای آن کیسه بازیافت تحویل می دهند. این کیسه ها به جز کیسه هایی است که پیمانکاران فضای سبز در این روز به مردم تحویل می دهند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: علاوه بر این در حدود دو هزار عدد کیسه خودرویی نیز در برخی خیابان های شهر بین رانندگان خودروها توزیع می شود.

هزینه خسارت به فضای سبز از جیب شهروندان پرداخت می شود

وی با بیان اینکه همه عوامل خدمات شهری در این روز آماده خدمات هستند، اضافه کرد: خودروهای خدماتی در این روز به صورت دائم در حال گردش بوده و خدمات پاکسازی را انجام می دهند.

ساکتی افزود: انتظارمان از مردم و شهروندان در روز 13 فروردین که به عنوان روز طبیعت نامگذاری شده این است که طبیعت را حفظ کنند تا عرصه های فضای سبز که متعلق به خودشان بوده و با هزینه آنها نگهداری می شود حفظ شود. در صورتی که خسارتی به عرصه های فضای سبز وارد شود در واقع این خسارت از جیب خود شهروندان پرداخت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار