عذرخواهی و درد و دل‌ متهم شکست استقلال در دربی با هواداران + تصویر

تهران (پانا) –_ یکی از متهمین شکست استقلال در دربی تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با هواداران این تیم حرف زد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
عذرخواهی و درد و دل‌ متهم شکست استقلال در دربی با هواداران + تصویر

استقلال روز گذشته در حالی دربی تهران را بدون امتیاز از دست داد که در جریان این بازی فرشید اسماعیلی نقش ویژه‌ای در فرار نکردن استقلال از باخت در ورزشگاه آزادی داشت. هافبک جوان استقلالی‌ها در دقیقه 45 یک ضربه پنالتی را از دست داد تا تیمش با شکست راهی رختکن شود و در نهایت در نیمه دوم پرسپولیس با کنترل بازی برنده از زمین خارج شد.

ساعاتی پس از این بازی فرشید اسماعیلی که به عنوان یکی از متهمان اصلی این شکست مطرح شده بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با هواداران استقلال حرف زد و به آنها قول جبران داد.

اسماعیلی در پست اینستاگرامی خود نوشت:

با سلام خدمت همه هواداران عزیز استقلال

به جز عذرخواهی و گفتن واژه " شرمنده " کلام دیگری به ذهنم نمی‌رسد که به شما بگویم.

به خوبی میدانم میلیون‌ها هوادار عزیز استقلال چشم به ۳ امتیاز مسابقه امروز داشتند تا استقلال به صدر جدول برسد و کام هوادارانش را شیرین کند. میدانم وقتی پشت ضربه پنالتی ایستادم، میلیون‌ها نفر آماده شا‌دی پس از گل و فریاد و شادی بودند اما فرصتی که از دست دادم، این امیدها را ناامید کرد.

به خدا قسم ناراحتی من از همه شما بیشتر است. امیدوارم هواداران عزیز و بزرگوار استقلال و همه آن‌هایی که از من دلخوری دارند، اشتباه امروز را از سرباز خودشان ببخشند. همه انگیزه، توان و تلاش همه بازیکنان و مربیان و مجموعه استقلال این است که هوادارانش را شاد و سربلند کند. امشب درس بزرگ و فراموش‌نشدنی برای من بود و تجربه‌ای بسیار گران به دست آوردم که چراغ راهی برای آینده فوتبالی‌ام خواهد بود.

فکر می‌کنم من به عنوان سرباز استقلال، تابه‌حال چند بار لبخند شادی را روی لب هواداران نشانده‌ام و از این بابت افتخار می‌کنم و هرگز انگیزه و امیدی غیر از این نداشته‌ام. با همه وجود برای موفقیت استقلال عزیز تلاش می‌کنم و امیدوارم با خلق اتفاقات خوب و افتخارآفرینی، خاطره تلخ امشب را از ذهن هواداران عزیز استقلال پاک کنم».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار