شروع پر گل سال جدید برای شاگردان لیکنز

تبریز(پانا)- تیم تراکتورسازی تبریز توانست استقلال خوزستان را در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال جام باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهر اهواز به مصاف هم رفتند.

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، سید احمدموسوی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و ساسان انصاری یازده مرد تیم را برای این دیدار تشکیل دادند.

در دقیقه ۲ نیمه اول، توپ تیم استقلال خوزستان از تیر دروازه محسن فروزان برگشت که این اولین موقعیت و اولین شوت بازی بود. در دقیقه ۱۷ سوگیتا توانست در روی پاس اشکان دژاگه اولین گل بازی را به ثمر برساند که این دومین گل وی در تیم تراکتورسازی بود. در دقیقه ۴۲ دانیال اسماعیلی‌فر توانست با شوت آرام خود و با اشتباه دروازبان استقلال خوزستان دومین گل تراکتورسازی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم این دیدار، تیم نراکتورسازی مالکیت توم را بر عهده داشت و فشار زیادی را بر روی دروازه حرف خود می‌آورد که در دقیقه ۶۶ اشکان دژاگه توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و نتیجه سه بر صفر به نفع تراکتورسازی بکند.

ایوب عرب براقی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. حمید سبحانی، فرهاد فرهادپور، مهدی شفیعی، رضا مهدوی، حسین زیاری وی را در این دیدار همراهی کردند.

گفتنی است؛ ۴۰۰ نفر هوادار این دیدار را از نزدیک به تماشا پرداختند که تعداد زیادی از آنها هواداران تراکتورسازی بود. ایوب عرب براقی در این دیدار چهار بار از کارت زرد خود استفاده کرد.

تیم تراکتورسازی با این برد موقتاً در رده دوم جدول قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار