لیگ برتر ایران؛

سه امتیاز دربی جذاب به پرسپولیس رسید؛ استقلال در حسرت صدرنشینی ماند

تهران (پانا) _ دربی حساس تهران در روزی تماشایی و پرموقعیت با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید تا تیم برانکو همچنان صدرنشین لیگ برتر بماند.

کد مطلب: ۹۰۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
سه امتیاز دربی جذاب به پرسپولیس رسید؛ استقلال در حسرت صدرنشینی ماند

سومین روز از هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران با برگزاری یک بازی در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

در مهم‌ترین دیدار این هفته از مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر و مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم رده دومی و مدعی استقلال رفت.

نیمه اول بازی در حالی که با فوتبال تهاجمی استقلال آغاز شده بود و این تیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه پرسپولیس در ابتدای بازی ایجاد کرد، با اول گل برای پرسپولیس همراه بود. دقیقه 21 ارسال مهدی ترابی از روی نقطه کرنر با ضربه سر احمد نورالهی تبدیل به گل اول بازی شد تا نیمه قرمز ورزشگاه شاد شود. در ادامه حملات دو تیم تقریبا برابر شد تا اینکه در دقیقه 45 اشکان خورشیدی به نفع استقلال اعلام پنالتی کرد، خطایی که آغاز جنجال در آخرین دقیقه بازی بود اما در نهایت فرشید اسماعیلی پنالتی را به بالای دروازه فرستاد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس تمام شود.

در نیمه دوم استقلال که با رویای برد دربی و بازگشت به صدر پس از بیش از هزار روز وارد زمین شده بود تلاش‌های تا دقایق پایانی جواب نداد و تیم برانکو با فوتبالی منطفی بازی را کنترل کرد و در نهایت بازی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

با این نتیجه پرسپولیس با 48 امتیاز صدرنشین ماند و اختلافش با استقلال رده دومی به 5 امتیاز رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار