در دهمین روز از فروردین ۹۸ صورت گرفت؛

بازدید وزیر آموزش و پرورش از کانون اصلاح تربیت تهران

با وساطت بطحایی امکان آزادی چند نوجوان فراهم شد

تهران (‌پانا) - در دهمین روز از نوروز 98 ، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در منطقه 5 تهران از کانون اصلاح تربیت استان تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش و پرورش از کانون اصلاح تربیت تهران

به گزارش مرکز امور هماهنگی ، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، عصر امروز سید محمد بطحایی به همراه اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، از کانون اصلاح تربیت استان تهران بازدید کرد .
در این بازدید، وزیر آموزش و پرورش از بخش های مختلف این کانون از جمله کتابخانه، دارالقرآن ، کارگاه های آموزشی و خوابگاه نوجوانان بزهکار زیر 18 سال بازدید کردند.
بر اساس این گزارش؛ سید محمد بطحایی با برخی از افراد ساکن این کانون از نزدیک گفتگو کرد و رایزنی‌هایی نیز برای آزادی آنان انجام داد.
شایان ذکر است با تلاش وزیر آموزش و پرورش موجبات آزادی برخی از نوجوان بزهکار که جرم سنگین نداشتند، با تامین قرار وثیقه فراهم شد.

همچنین وزیر آموزش و پرورش با شاکی یکی از این نوجوانان که پدرش بود، تلفنی صحبت کرد و پدر این نوجوان موافقت کرد که فردا رضایت خود را رسما به مقامات قضایی اعلام کند.

گفتنی است این کانون مجهز به کارگاه های آموزشی فنی حرفه ای از جمله نجاری، مکانیکی، برق و همچنین سالن های مختلف ورزشی بود که وزیر آموزش و پرورش از همه بخش های آن بازدید کرد و در پایان با حضور در سالن سینمای کانون اصلاح تربیت در کنار نوجوانان، دقایقی را به تماشای دربی پایتخت پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار