بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزیرآموزش و پرورش از مدارس آسیب دیده سیل اخیر شیراز

تهران ( پانا ) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیرآموزش و پرورش به عنوان نمایندگان ویژه وزیر از مدارس آسیب دیده حادثه سیل اخیر درشیراز بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزیرآموزش و پرورش از مدارس آسیب دیده سیل اخیر شیراز

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری به منظور بررسی وضعیت مدارس آسیب دیده در سیل اخیر، با حضور در آموزشگاه های احسان شهرک سعدی ، شهید رحیم دل روستای نصرآباد شیراز و هنرستان دخترانه خواجه نصیر الدین توسی این شهر، از نزدیک درجریان آخرین وضعیت این مدارس قرار گرفت.

نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش پس از بازدید از مدارس آسیب دیده با حضور در منزل یکی از فرهنگیان ناحیه ۳ شیراز که منزلش در حادثه سیل دچار آسیب شد از نزدیک درجریان خسارت های وارده به وی قرار گرفت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در این بازدیدها اظهارکرد: مردم شیراز ایثار اجتماعی را با روحیه مثبت اندیشانه ، آگاهانه و مهمان دوستانه در حادثه اخیر به تصویر کشیدند .

حجت الاسلام والمسلمین علی عسکری گفت: وظیفه ما از نظر تعلیم و تربیت و نظام آموزشی ایجاب می کرد که به استان های سیل زده سفرکنیم و از نزدیک شاهد اتفاقات باشیم و از مدارس تخریبی بازدید داشته باشیم .

وی ضمن دلجویی از خانواده های متوفی و عیادت از آسیب دیدگان این حادثه در بیمارستان ، اظهارکرد: طی جلسه ای با حضور استاندار و سایر مسئولین استانی خسارت های به وجود آمده برآورد و به وزارتخانه منعکس خواهیم کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیرآموزش و پرورش ادامه داد: از چند روز فرصت تعطیلی برای آماده سازی مدارس برای پذیرا شدن از سرمایه های انسانی کشور و نظام استفاده می کنیم و با توجه به وقوع سیل در مناطق محروم ،نسبت به انعکاس نیازهای دانش آموزان شامل لوازم التحریر، ابزار و وسایل کمک آموزشی به نهادهای خدماتی و ستاد بحران استان اقدام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار