در دهمین روز از فروردین ماه ۹۸:

اسکان بیش از 41 هزار نفر گردشگر فرهنگی در ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان(پانا)-معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از پذیرش و اسکان بیش از 41 هزار نفر-روز گردشگر نوروزی در ستاد اسکان ناحیه یک خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از 41 هزار نفر گردشگر فرهنگی در ناحیه یک بندرعباس

عطاء الله میرزاده معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس در گفتگو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: تا عصر دهمین روز از بهار 98 و دوازدهمین روز از فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان ناحیه یک، شمار گردشگران فرهنگی در ستاد اسکان این ناحیه آموزشی به 41 هزار و 173 نفر-روز در قالب 11هزار و 439 خانوار رسید و با وجود نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروزی همچنان استقبال میهمانان عزیز از این ناحیه بندرعباس ادامه دارد.

وی با اشاره به اولویت قرار دادن پذیرش فرهنگیان اظهار داشت: در ستاد اسکان فرهنگیان این ناحیه سعی نموده ایم خانواده های محترم همکاران فرهنگی، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران را در اولویت قرار دهیم.

این مسئول در پایان از تلاشهای بی وقفه عوامل اجرایی ستاد اسکان این ناحیه و همکاری صمیمانه مسئولین آموزش و پرورش استان هرمزگان تشکر و قدر دانی نمود .

گفتنی است، فعالیت ستاد اسکان ناحیه یک از روز سه شنبه 28 اسفند ماه 97 آغاز و تا روز دوشنبه 12 فروردین 98 ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار