مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

هفت موقوفه جدید در استان سمنان ثبت شد

سمنان (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: خیران استان هفت موقوفه جدید در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و میامی به ثبت رساندند.

کد مطلب: ۹۰۴۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
هفت موقوفه جدید در استان سمنان ثبت شد

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی با بیان اینکه ارزش هفت موقوفه جدید 20 میلیارد ریال است، اضافه کرد: صدیقه قاری مداح در شهرستان سمنان یک قطعه زمین زراعی به مساحت 38 هکتار با حقابه را به نیت تامین هزینه‌های قرآنی و فرهنگی امامزاده علی ابن جعفر(ع) سمنان و هزینه‌های جاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان وقف کرد.

وی بیان کرد: این واقف سمنانی زمین زراعی دیگری به متراژ 25 هکتار با حقابه را به نیت تأمین هزینه‌های جاری امامزاده علی ابن جعفر(ع) سمنان و اجرای برنامه‌های قرآنی اداره اوقاف شهرستان سمنان وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان یادآور شد: سومین وقف جدید سال 98 استان سمنان زمین زراعی به متراژ 25 هزار مترمربع با حقابه با نیت تأمین هزینه ویژه‌برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان سمنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، نیز توسط این واقف به ثبت رسید.

واحدی گفت: قاری مداح زمین زراعی 6 هزار و 700 مترمربعی دیگری با حقابه را با نیت تأمین هزینه تجهیز خیمه معرفت ویژه‌برنامه‌های سازمان اوقاف در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان سمنان با اولویت امامزاده علی ابن جعفر(ع) سمنان و هزینه دارو و درمان افراد بی‌بضاعت وقف کرد.

وی با بیان اینکه پنجمین موقوفه جدید سال 98 استان سمنان در شهرستان میامی ثبت شد، افزود: یحیی فلاحتی 6 ساعت آب چاه میامی را با نیت تعزیه‌داری شهادت امام جعفر صادق(ع) در میامی وقف کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان کرد: عده‌ای از خیران به‌صورت مشارکتی 6 دانگ اعیانی موقوفه به مساحت 150 مترمربع را با نیت تأمین هزینه‌های آبادانی و ایجاد مراکز عمومی و کمک به فقرا و ایتام روستای ملاده در شهرستان مهدیشهر وقف کردند.

واحدی خاطرنشان کرد: آقاعلی طاهریان نیز 6 دانگ یک باب آپارتمان مسکونی به متراژ 64 مترمربع را با نیت برگزاری مراسم مذهبی در مسجد جامع سمنان وقف کرد.

طرح آرامش بهاری همزمان با سال نو از 28 اسفند 97 تا 14 فروردین 98 در 53 بقعه متبرکه و امامزاده استان سمنان اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار