حریق یک خودرو در پی روشن‌کردن پیک‌نیک

قم (پانا) - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: اشتباه و رفتار نا ایمن یک مسافر در استفاده از پیک نیک جهت پخت و پز داخل خودرو ال۹۰ در جمکران موجب آتش سوزی در خودرو شد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
حریق یک خودرو در پی روشن‌کردن پیک‌نیک

عباس جعفری با اشاره به خطراتی که مسافرین را در زمان اسکان اضطراری در بوستان‌ها تهدید می‌کند اظهار کرد: یکی از هشدارهایی که همواره توسط نیروهای سازمان آتش‌نشانی به شهروندان و مسافرین اعلام می‌شود در خصوص عدم استفاده از پیک‌نیک در چادرها است.

وی با اشاره به حوادثی که در این زمینه ممکن است رخ دهد گفت: اشتباه و رفتار ناایمن یک مسافر در استفاده از پیک نیک جهت پخت و پز داخل خودرو ال۹۰ در جمکران موجب آتش سوزی در خودرو شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به جزئیات این حادثه ادامه داد: عصر دیروز با خبر به مرکز فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی بلافاصله تیم های عملیاتی آتش نشانی از ایستگاه ۱۲جمکران به محل اعزام و حریق خودرو اطفاء و از سرایت به قسمت موتور جلوگیری کردند و خوشبختانه این حریق مصدومی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان و مسافران درخواست داریم از روشن کردن پیک‌نیک و وسایل آتش‌زا داخل چادرها، خودرو و… خودداری کرده تا مشکلی رخ ندهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار